• Isanje

Tycker du att det är fult med tatueringar?

Som rubriken lyder,motivera gärna varför du tycker att det är fint eller fult.

Fick en mindre rolig komentar om min tatuering förra veckan Därför jag frågar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att det är fult med tatueringar?
  • LuMa
    Allimac 2004 skrev 2010-03-31 19:28:16 följande:
    Beror helt på motiv och placering.
    Exakt.
  • Anna o Leia
    Isanje skrev 2010-03-31 17:45:00 följande:
    Vissa tatueringar som är gräsligt dåligt gjorda är ju inte det finaste... Detta är min då Det är mina barns namn,på underarmens insida,och jag fick höra "Har du en TATUERING" Oj ag svarade ja detär mina barns namn "Vad tänker man när man tatuerar in namn egentligen" Det är mina barns namn,kan det bli fel? antagligen
    haha.. klart det INTE kan bli fel o tattuera in sina barns namn:) never..:D
  • Boothwalker

Det beror på vad, vart och hur snyggt det är gjort. Och hur mycket man har. Men överlag tycker jag inte det är fult och ibland är det snyggt =)

Jag är bra på att hoppa, men inte lika bra på att landa - Mowgli 4 år
  • Anova

Tycker inte alls det är snyggt, förstår inte varför man ska måla på ens kropp.
    Jag känner tatuerare, och har fått erbjudandet om gratis tatuering ett antal gånger, jag vill inte att någon annan ska klottra på min kropp.

• Isanje
    Anna o Leia skrev 2010-03-31 19:51:02 följande:
    haha.. klart det INTE kan bli fel o tattuera in sina barns namn:) never..:D
    Jag kände ju det med. Det är ju något jag inte kommer ångra,men enligt detta pucko så var de ju fel
  • yodi

röstade annat.

det beror på både motivet och placeringen, sen helheten, motivet kan vara snyggt men det kan vara för många.

• Carisma

Ja det tycker jag definitivt att det är. Sen finns det mer och mindre fula tatueringar givetvis.

• jj81

röstade på annat. Tycker generellt att det inte är så fint men vissa kan vara det och då beror det både på motiv och placering.

Svar på tråden Tycker du att det är fult med tatueringar?