• Isanje

Tycker du att det är fult med tatueringar?

Som rubriken lyder,motivera gärna varför du tycker att det är fint eller fult.

Fick en mindre rolig komentar om min tatuering förra veckan Därför jag frågar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att det är fult med tatueringar?
  • Tjoflöjt

Fult tycker jag. Men det är upp till var och en om man vill skaffa sig en.

• Posh Foxy Baby

Mycket fult.

٩๏̯͡๏)۶
  • M2003

Asfult. kan inte fatta att folk stter sådant på sina kroppar (men det är min åsikt!). Dessutom blir det ju bara en utfluten "koblaja" när de blir äldre. Busfult!

• UpsyDaisy

Jag tycker det är jättefult. Men säg inte det till min boyfriend...han har åtta stycken :P

• cocos87
    Isanje skrev 2010-03-31 17:45:00 följande:
    Vissa tatueringar som är gräsligt dåligt gjorda är ju inte det finaste... Detta är min dåDet är mina barns namn,på underarmens insida,och jag fick höra "Har du en TATUERING" Oj ag svarade ja detär mina barns namn "Vad tänker man när man tatuerar in namn egentligen" Det är mina barns namn,kan det bli fel? antagligen
    jättefin tattuering
    Nathalie 090607, BF 101029
  • Jennie med ie

Jag tycker det finns fula tatueringar, och snygga tatueringar, och intetsägande tatueringar... Själv har jag ett gäng, och om kreti och pleti tycker de är snygga eller fula spelar ingen vidare roll, jag gillar dem och de är liksom jag..

• egenart

Jag tycker att vissa motiv kan vara ruskigt snygga men anser inte att de kommer till sin rätt på en kropp. Är själv inte tatuerad och kommer så förbli. Däremot så anser jag att scarification gör sin rätt på kroppen om det är gjort på ett snyggt sätt. Det blir inte det platta och livlösa intrycket som med en tatuering utan blir mer livfullt och häftigt som tredimensionell.

transgender vegan ateist
  • nelli08

Jag tycker det är fint med tatueringar, har själv en & förhoppningvis snart fler :)
    Men visst har man sett fula tatueringar oxå

• 82an

Jag tror jag har sett två snygga tatueringar i hela mitt liv ( den ena var en mamma här på FL som hade tatuerat in sitt änglabarns fot på armen).  Annars tycker överlag att det ser fult ut även om det är med ens barns namn.

Svar på tråden Tycker du att det är fult med tatueringar?