• Isanje

Tycker du att det är fult med tatueringar?

Som rubriken lyder,motivera gärna varför du tycker att det är fint eller fult.

Fick en mindre rolig komentar om min tatuering förra veckan Därför jag frågar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att det är fult med tatueringar?
  • Leo1977

Både ja och nej. Vissa motiv kan vara fina, men jag själv är inte så förtjust i tatueringar. Har ingen själv.

• BobMalin

Snyggt som fan! Jag har fem stycken och det ska snart bli fler!

• rosyposy

Säger som Jennie med ie, det finns fula tatueringar, det finns snygga tatueringar.
    Jag har ett gäng tatueringar och jag tycker de är snygga, vad andra tycker bryr jag mig inte om. Men det stör mig som fan när folk kommenterar dem med typ "ja det är ju fina men hur ska de se ut om 20 år?" (Ja du, antagligen inte som nu) eller "Du ska inte skaffa fler nu va?" (Vilket får mig att vilja boka en ny tid hos gaddaren direkt).

• Majsan70

Överlag tycker jag det är jättesnyggt, men vissa motiv tilltalar mig inte och vissa tatueringar är dåligt gjorda eller placerade fel i mina ögon och blir därmed mindre tilltalande.
    Det är ju ett urgammal sätt att pryda sin kropp o skall absolut inte föraktas.

• ELMK

nej tatueringar är den snyggaste kroppssmyckningen genom tiderna, oavsätt om det är en fjäril till uråldertatueringar hos infödingar så är det snyggt alla klär i dem och de kan sittar vart som. själv har jag 4 kommer bli en till när sonen är född i form av hans fot och namn och sedan ska ryggen täckas av en pheonix!

det enda tråkiga med tatueringar idag är att många går till tatueraren utan att tänka sig för och väljer ifrån en bok och så går flera andra runt med exakt samma motiv, men det är snyggt det med men på ett annat sätt, det blir mer speciellt om man hittar på något eget =D

Elias 090109, BF 100525
  • Athema

Beror på motivet. Har själv en tatuering och ska skaffa fler, Sambon har också massa tatueringar och det är super fint :)

• Isanje
    rosyposy skrev 2010-03-31 19:16:00 följande:
    "Du ska inte skaffa fler nu va?" (Vilket får mig att vilja boka en ny tid hos gaddaren direkt).
    DET känner jag igen!
  • Zimlis

Kan man tycka att tatueringar är enbart fina eller enbart fula?

Känns lite som att säga att jag tycker ALLA tavlor är vackra {#lang_emotions_undecided}

• LyckligtSlut

Tycker att det beror på motivet. Ogillar tribals eller diverse viktigpetter-tatueringar som ska betyda en massa djupa saker.

Tycker om färggranna, välgjorda motiv som gör en glad att titta på. Stort och tätt älskar jag. När folk har hela armarna eller ryggen.

T ex denna kvinna, modellen Sabrina Kelley, tycker jag är en riktigt snygg dam!

http://omgfreakshow.files.wordpress.com/2009/11/sabrina-kelly.jpg

Svar på tråden Tycker du att det är fult med tatueringar?