Tycker du att det är fult med tatueringar?
Som rubriken lyder,motivera gärna varför du tycker att det är fint eller fult.
Fick en mindre rolig komentar om min tatuering förra veckan Därför jag frågar.
Som rubriken lyder,motivera gärna varför du tycker att det är fint eller fult.
Fick en mindre rolig komentar om min tatuering förra veckan Därför jag frågar.
sen kan man alltid fylla i och frächa upp en tatuering. min har bleknat en hel del och mycket beror nog på att jag inte sköt den på sommaren med solskydd så såsmåningom så ska jag fylla i den. trotts att jag har min sambos namn så kommer jag aldrig ågra den oavsett vad framtiden visar. han är mitt livs kärlek och barnens far och kommer alltid vara en del av mitt liv.
Beror på motivet. Tribals är jättefult, tycker jag. Men mina är fina, tycker jag såklart, annars hade jag aldrig gjort dom. Mer kommer det bli.
som jag sa till min mamma när jag berättade att jag tänkte tatuera bröstkorgen. den dagen jag är så hängig att tatueringarna är fula kommer jag med all säkerhet dölja bröstpartiet ändå.
Beror på placeringen... och storleken. Små tatueringar mitt på en överarm, i svanken eller annan stor yta ser bara för jävligt ut. Som en fluga som satt sig där och dött ungefär. Varför skaffar man en tatuering om den inte ska synas? För att man själv ska kunna titta på den i smyg och känna sig lite naughty? Då kan man lika gärna spara sina 500 kronor och köpa sig en snygg BH.