• Isanje

Tycker du att det är fult med tatueringar?

Som rubriken lyder,motivera gärna varför du tycker att det är fint eller fult.

Fick en mindre rolig komentar om min tatuering förra veckan Därför jag frågar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att det är fult med tatueringar?
  • bollanmollan

jag älskar tatueringar.

• Anna o Leia

jag älskar tattueringar(snygga sådana så klart:))! jag har själv och tänker skaffa fler!{#lang_emotions_smile} sen finns det ju helt klart skitfula tattueringar..

• logg81

Nja... beror på motiv och färgläggning.
    Jag tycker inte det är snyggt med tribaler eller motiv med mycket små färgkluttar i. Tribaler känns lite ute och färgplotter ser mest utsmetat ut efter några år.

Däremot är jag riktigt torsk på svar drakar o andra enfärgade kinesiska motiv. Jag har en stor drake på ryggen (i svart).
    Tyvärr har jag en tribal på armen som jag ska köra över när jag blir miljonär

Överlag tycker jag att tatueringar är snyggt.

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • Cornellia

Beror på flera av saker.

Placering
    Storlek
    Motiv
    övrig stil på personen

men rent generellt är det sällan snyggt med stora tatueringar, dvs det är ytters få som det passar på.

• 071001

Nej, överlag tycker jag inte att det är fint, men en del kan bära upp dem bättre än andra.

• Amazina

Nej, jag tycker inte det är fint. Möjligtvis om man har något litet nätt som mer är som ett "smycke" men stora grejer tycker jag inte är fint.

• mamma mia79

Jag älskar tatueringar {#lang_emotions_smile}
    Mina är som en karta över livet som varit, och vilka värderingar jag har. Givetvis kommer det fler {#lang_emotions_wink}

• Flavia

Kan vara både och beror på motiv och person, känns lite töntigt med ett mumin troll på en vältränad biceps >.<

Trick us again, child, and your suffering will be legendary, even in Hell!
  • Isanje

Vissa tatueringar som är gräsligt dåligt gjorda är ju inte det finaste... Detta är min då

Tattoo.jpg

Det är mina barns namn,på underarmens insida,och jag fick höra "Har du en TATUERING" Oj ag svarade ja detär mina barns namn "Vad tänker man när man tatuerar in namn egentligen" Det är mina barns namn,kan det bli fel? antagligen

Svar på tråden Tycker du att det är fult med tatueringar?