• Tullemi

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Vi börjar med en ny tråd här. Välkomna alla nya å gamla!!!

Milea 080217 Lucas 100202
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-07 18:00
    Här kan alla som vill fylla i avresedatum och resemål:

www.familjeliv.se/Forum-3-105/m49709347.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-04 10:20
    Nya tråden för saker/mat som lämnas kvar i Thailand:
    www.familjeliv.se/Forum-3-105/m53795510.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-27 10:19
    Lite tips och goda råd inför packningen:

www.familjeliv.se/Forum-3-105/m54169845.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-21 05:18
    Resebloggar för THAILAND:
    www.familjeliv.se/Forum-3-105/m56835611.html
  • Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
  • Billabong

Elinaehn: Vi är på Koh Lanta. Trivs jättebra men funderar

på att åka till någon närliggande ö ett par dagar för att se något mer. Frågade om tips här på vilken ö, men än har jag inte fått något svar...

• Smilla75

Ko Mok och Ko Hai är lätt att åka till och trevliga för några dagars besök! Ko Jum också, dit kan ni ta reguljära färjan på ett kick.

• Billabong

Vilken av öarna är bäst när man reser med flera små barn, Smilla? Eller någon annan som vill svara.

Bra boende att rekommendera? Med AC, det är varmt här...

• Smilla75

Ta en titt på Ko Bulon också, min syster bodde på http://www.bulone-resort.net/sw/bungalow-kategori Superbilligt, kritvita stränder med varaner. Bästa stället i Thailand enligt henne. Då får ni ta en speedboat själva tror jag.

Nu har vi just bokat nästa resa för oktober-november! 16000 för 5 pers direktflyg med Norwegian, billigt! 

• Norken
    Billabong skrev 2013-03-14 10:27:59 följande:
    Elinaehn: Vi är på Koh Lanta. Trivs jättebra men funderar
    på att åka till någon närliggande ö ett par dagar för att se något mer. Frågade om tips här på vilken ö, men än har jag inte fått något svar...
    Koh mook eller Koh Ngai då?
    Vi var ju på Bulon nu, det tog 2h m speedboat. 
  • MissCh
    Smilla75 skrev 2013-03-14 16:15:15 följande:
    Nu har vi just bokat nästa resa för oktober-november! 16000 för 5 pers direktflyg med Norwegian, billigt! 
    Smilla75, det låter ju jättebra! Direktflyg från Arlanda till Bangkok, eller vad avses?

Vi är ute efter att flyga från Kastrup till Krabi, endast byte i Bangkok och bagaget måste gå direkt hela vägen, dvs bokas på samma biljett. 
  • obelix
    Ta en titt på Ko Bulon också, min syster bodde på www.bulone-resort.net/sw/bungalow-kategori Superbilligt, kritvita stränder med varaner. Bästa stället i Thailand enligt henne. Då får ni ta en speedboat själva tror jag. Nu har vi just bokat nästa resa för oktober-november! 16000 för 5 pers direktflyg med Norwegian, billigt! 

Ta en titt på Ko Bulon också, min syster bodde på www.bulone-resort.net/sw/bungalow-kategori Superbilligt, kritvita stränder med varaner. Bästa stället i Thailand enligt henne. Då får ni ta en speedboat själva tror jag. Nu har vi just bokat nästa resa för oktober-november! 16000 för 5 pers direktflyg med Norwegian, billigt! 

Det va ju superpris på flyg! Hur mycket bagage får man ha per person? Ingår mat på planet?
Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)