Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Här samlas vi som gjort IVF på Sahlgrenska och fått förmånen att bli gravida eller fått barn. Även kämpare i Sahlgrenskatråden är välkomna.
Här samlas vi som gjort IVF på Sahlgrenska och fått förmånen att bli gravida eller fått barn. Även kämpare i Sahlgrenskatråden är välkomna.
Nä fy 17!! Usch!! vet inte vad jag ska säga mer än att jag tycker synd om dig, kramar massor!!
Hur kan det bli så? Du har alltså varit gravid men sen har det inte blivit någe foster??
Förlåt om jag är frågvis men det låter galet..
Katja:
Stora kramar till dig! Jag lider med dig!
STORA KRAMAR TILL DIG!!!
Katja: Näe, nu blir jag alldeles tårögd och darrig på läppen....Det kan inte vara sant!!! Tänker på er.
Stora kramar och ta hand om varandra.
Katja, usch vad ledsen jag blir för din/er skull. Hoppas att du får detta överstökat så snabbt och enkelt som möjligt nu så du kan börja fokusera framåt igen... Kram!!
Bejbi: Toppen bra reportage. Du är modig som vågar dig ut i tidningen. Vi fick tillfrågan om att delta SVT:s produktion om att längta barn(inspelning pågår, tror att den visas nästa år), men tackade nej. Är ingen linslus precis.
Idag har jag vart på ytterligare ett vul, hos min gynläkare. Jag gick dit för att övertyga mig om att allt var som det ska och det var det! Precis som förra gången tycker jag att det är helt fantastisk att man kan se en liten människa på 31mm ligga där och vifta med armar och ben! Otrolig känsla! Skönt att se att moderkakan bildats och att gulesäcken fanns kvar men had börjat krympa. Hon sa att om något är fel i denna veckan så brukar fostret vara för litet och moderkakan inte så väl utvecklad. Hon övertygade mig nästan att allt kommer gå bra
Nu ska jag försöka se framåt och glädjas åt min graviditet! Det är något jag har mycket svårt för - att våga vara glad! Det var likadant sist också, kände mig nog inte riktigt glad förrän efter RUL.
Konstigt, men så är det och sambon är likadan!
Laeila, kul att höra att bäbisen mår bra och är hövlig och vinkar på dig Låter som en klok gyn, så du får väl lyssna på henne
Själv har jag varit hos BM idag, känner mig numera som en gående zombie. Så jag fick en ny läkartid inbokad om två veckor. Å har även förvarnat på jobbet att jag antagligen kommer att sjukskrivas deltid framöver. Inte så optimalt, men vad gör man inte. Jag gör ju heller inget bra jobb om jag sitter och somnar. Men magen är mätt för första gången å den var ungefär lika stor som förra gången å barnets hjärta tickade på fin fint.