• Bullen73

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Här samlas vi som gjort IVF på Sahlgrenska och fått förmånen att bli gravida eller fått barn. Även kämpare i Sahlgrenskatråden är välkomna.

• Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
  • IVFmamma
    Gå in på www.ttela.se, klicka på regionala nyheter, scrolla ner till överskriften "Angels egna små änglar" så ser ni en superduperkändis
  • IVFmamma

Katja83: Fast vi inte har träffats så drömde jag om dig i natt, att du hade varit på föräldrautbildning och lärt dig om amning och du hade gjort massa anteckningar som du visade mig...

Kanske jag är synsk?

• Laelia

Tack för alla gratulationer och välkomnanden!Glad

• Laelia

Bejbi:
    Artikeln var bra, jag får alltid en liten tår i ögat när jag läser andras story! Bra jobbat!

Wiley:
    Angående att känna sig snygg, förra gången kände jag mig snygg/normal ända fram till typ v 36, då blev jag så svullen, sov dåligt och var enormt känslig, då kände jag mig hemsk. Den här gången har jag redan mage som v20 och jag är i v9!! Risken är att jag inte kommer känna mig snygg alls denna gången för i den här takten så lär jag bli RIKTIGT STOR!

• dazazz
    Laelia skrev 2010-10-12 12:31:59 följande:
    Bejbi:
    Artikeln var bra, jag får alltid en liten tår i ögat när jag läser andras story! Bra jobbat!

Wiley:
    Angående att känna sig snygg, förra gången kände jag mig snygg/normal ända fram till typ v 36, då blev jag så svullen, sov dåligt och var enormt känslig, då kände jag mig hemsk. Den här gången har jag redan mage som v20 och jag är i v9!! Risken är att jag inte kommer känna mig snygg alls denna gången för i den här takten så lär jag bli RIKTIGT STOR!
    jag kände likadant, tyckte verkligen att jag hade jättemage redan från scratch, men den blev bara snyggare och snyggare (delvis kanske för att man redan har en att springa efter så man inte får någon chans att plocka på sig minsta extrakilo ;) ). nu är jag i vecka... eeeh.... 34 tror jag och tycker den är relativt liten och riktigt snygg :)
  • Laelia

dazazz:
    Det låter bra det! Skönt att vara på slutspurtsveckorna nu antar jag!
    Just idag springer vi dock inte mycket, tjejen har 40 graders feber och ser bara på tv, och nu ska vi sova middag ihop! Gött för en trött en!

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4