Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Här samlas vi som gjort IVF på Sahlgrenska och fått förmånen att bli gravida eller fått barn. Även kämpare i Sahlgrenskatråden är välkomna.
Här samlas vi som gjort IVF på Sahlgrenska och fått förmånen att bli gravida eller fått barn. Även kämpare i Sahlgrenskatråden är välkomna.
Laelia: Grattis och välkommen hit!
Katja83: Fast vi inte har träffats så drömde jag om dig i natt, att du hade varit på föräldrautbildning och lärt dig om amning och du hade gjort massa anteckningar som du visade mig...
Kanske jag är synsk?
Bejbi: Hittar det inte
Nu hittade jag det! Missade gå in på regionala nyheter Vilket fint kort på Judit.
Det var ju en bra artikel. Kul att läsa!
Tack för alla gratulationer och välkomnanden!
Bejbi:
Artikeln var bra, jag får alltid en liten tår i ögat när jag läser andras story! Bra jobbat!
Wiley:
Angående att känna sig snygg, förra gången kände jag mig snygg/normal ända fram till typ v 36, då blev jag så svullen, sov dåligt och var enormt känslig, då kände jag mig hemsk. Den här gången har jag redan mage som v20 och jag är i v9!! Risken är att jag inte kommer känna mig snygg alls denna gången för i den här takten så lär jag bli RIKTIGT STOR!
dazazz:
Det låter bra det! Skönt att vara på slutspurtsveckorna nu antar jag!
Just idag springer vi dock inte mycket, tjejen har 40 graders feber och ser bara på tv, och nu ska vi sova middag ihop! Gött för en trött en!