Inlägg från: chiqita |Visa alla inlägg
  • chiqita

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Så kul diskussion ni haft sista dygnet
    I min familj är vi 3 systrar (4 med första barnet som blev en ängel) och på slutet en liten bror. För mig började det ju lika som för mamma med en tjej som blev en ängel och därefter kom Agnes så min man trodde stenhårt på tjej nu också men det var ju en liten Hugo

PW:

M73: vilken tur att det löste sig med barnvakt och att hon kom fram efter ni kommit till BB

• chiqita

Milla: hihi.. fylla på brösten

M73: vilken tur vattnet gick när ni kommit fram

Zenobia: wow vad tiden gått fort

I helgen ska vi appropå tid som går fort fira vår lilla 3-åriga sötnos. Hon blir iof sig inte 3 förrän på tisdag, men vi tjuvstartar lite
    Hugo blir ju 3 månader på tisdag och banne mig om han inte är och nosar på större kläder igen. Denna gång strl 74 och Agnes som är kvar på 92/98 ännu.. Var ska detta sluta :-O
    Hugo har börjat bli stor mentalt med, numer älskar han den snurriga mobilen ovan sängen och tittar förväntansfullt på den så fort jag lägger ner honom

• chiqita

Tänk, för 3 år sedan den här tiden tog jag en dusch för att stilla värkarna, värkar som var starten på Agnes ankomst. Det var kärlek från första stund och den kärleken växer sig bara starkare. Känner mig så lycklig över våra små skapelser  

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • chiqita

Hihi, måste bara dela med mig av en konversation när Agnes och pappa tittade på nya husbilar och pappa frågade:
    - Var den fin, skulle du vilja ha en sånn?
    Agnes svar:
    - oh my gosh! Den var tjusfin!
    Så sött!

• chiqita

Sarah: så söt!!!

Tack för grattis. Vi firade ju i helgen m presenter men drog till med en glasstårta med smarties
    Som extra bonus har lille H börjat känna av sina tänder eller ngt idag. Massor av gråt, dräggel, gnagat på allt och trots hunger inte kunnat äta. Tillsist tog jag lite Ipren och en stund därefter sov stackars liten. Lite vila och därefter åt han massor.. Känns tidigt, men A kände ju av sina tidigt med men fick dem först vid 5 månader. Hoppas bara H slipper ha ont så länge..

Natt natt!!!

• chiqita

Hihi,m nu har jag beställt extentions och insättning på groupon
    Velat göra det länge och hela tiden ändrat mig i sista stund, men nuuu (i höst) ska det bli av!  

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • chiqita

Fy f-n.. Haft migrän from hell idag.. Sluppit känna av det i ett par år (sedan jag flyttade till Norge av ngn anledning ) men idag med synpåverkan och illamående som nästan gick över gränsen.. (urk)

Sitter nu med en energidryck och turligt nog verkar det göra susen som förr. Värken liksom rinner av mig i takt med att jag dricker och då har jag testat med två huvudvärkstabletter och sömn, (med amningspauser), som inte gjort ngn verkan alls... Men fy sjutton för att tampas med detta h-ete igen.. :-/ ...fast positivt om energidryck hjälper.. ..frågan är bara hur det påverkar Hugo..

• chiqita

Så gott med bara en arbetsdag igen Galia! Är det sista innan bebis då också? Skönt att det närmar sig.

Jo gott att ha ett så lättillgängligt botemedel, finns ju på minsta butik

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8