Nu låter jag nog negativ men,
Billa, jag vill gärna ha J2 i sin säng om det går, och den får inte plats i hennes rum. Det blir lite bökigt att springa emellan på natten, plus att vi stör nog alla då. Jag försöker få honom att sova i sin säng men ligger gärna och ammar. Dessutom är det öppet bakom J1 säng mot elementet (ligger en bred bräda där som skydd men den sitter inte fast, och mot fronten är det öppet sånär som på en brädkant vi stuckit ner mellan säng och madrass som fallskydd. Vet inte om jag vill klämma in J2 mot någon av de sidorna. Funkar fint för J1 däremot.
Resande, J1 somnar oftast fint i sin säng men vaknar ofta på natten helt gråtig och vill in till mig, det känns grymt att tvinga henne kvar där inne då
Usch, kom till BVC och upptäcker när jag tar upp J2 att han stinker kattkiss! Fy Vi har en som protesterar här hemma genom att kissa på golvet i köket ibland, men i babyskyddet, snuskigt! Ska ner i tvättstugan nu och hoppas på det bästa.
J2 väger iaf. 5110g på 5v+1dagskontrollen, matglad jajamensan! Nästan 2 över kurvan. Var ska detta sluta?