30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Haha vältajmat, jag 3:e, J1 13:e, J2 23:e, maken 23:e
Haha vältajmat, jag 3:e, J1 13:e, J2 23:e, maken 23:e
Sådär, toaduschat (de tog katetern), nu lite förefrukostvila
J blev glad att se lillen genom rutan men blev ännu gladare över miniatyrteservisen hon fick i present av honom. Brydde sig måttligt och åkte glatt hem. Vinkade knappt.
Jag flyter bort! Det är så gott som fullbelagt, sthlm skickar visst hit patienter med pga stängningar! Märkligt. Inga pappor får stanna så det blir ju långt att åka för dom.
Jag dör... min roomie anser det vara ok att sjunga vaggvisor 00.30 i takt med hennes bebis skrik. När ungen tystnat snarkar mamman
Tänkte stanna till sö-må då jag behöver hjälp med lite smärtlindring och sånt, fått hematom som gör klart ont!
Jag fick proppar vid 4, sa att hon snarkade vilket var sant. Trött som få idag men fsk är stängd så jag vet inte om jag får nåt besök o får vila. J vrålade bra han med natten genom, gissar magknipvför det hade jag (gasig). Nu frukost
Hon är trevlig i övrigt. Tänkte nog sig inte för. Jag tror de tänkt åka hem idag, om de får.
åh nej, en natt till med roomie. Jaja. Hon sjöng bättre än den mamma och pappa som totalt tondöva vrålade i korridoren i förrgår med nonsenstexter typ -ja du är en pojke ja det är duuuu.
Dagens egosamhälle, sköt dig själv å skit i andra
Sorry för pessimismen men varför gör de så?