Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Tack tack, jo det är det under överläppen jag pratar om. Får se vad de säger sen då, ska fråga på BVC nästa vecka.

• Barbabok

Zazz, härligt med såna besked!

Jag har problem med min trötthet. Humöret är på botten och jag bråkar med J1 (jag skriker och är dryg) och skrek även åt J2 häromnatten då han bara skrek och skrek. Usch! Jag förklarar för J1 att det inte är hennes fel och att det är fel av mig, men skadan är förstås redan skedd Hon ÄR 3 och trots ingår, han ÄR gasig och gallskrik ingår, jag orkar inte alltid bara.   

• Barbabok
    Piggley Wink skrev 2012-06-19 10:38:10 följande:
    Barba: Om J2 har ont i magen så gå på akupunktur! Visst bor du i/nära Sthlm? Det finns en i Sthlm och en på västkusten som får göra det på bebisar. H blev en helt ny unge på tre dagar! De sticker 3sekunder i simhuden mellan tummen och pekfingret... Om jag missat var du bor så kolla in kostråden på aqpunktur.se. Man tar bort "allt" i en vecka eller två och lägger sedan till en sak i taget för att veta vad det är som inte funkar (om det är något). H tålde inte fullkorn, och gör det fortfarande inte...
    Nära vet jag väl inte, en 10mil är det allt, men tack. Jag behöver nog inte det då det verkar vara övergående, inatt var det äta, rapa somna om som gällde. Jag måste nog vara noga med att rapa honom. Han pruttar och rapar som en hel karl!
  • Barbabok
    Galia skrev 2012-06-20 17:32:30 följande:

ego. Ska kanske förtydliga att jag inte tog särskilt illa vid mig. Tyckte bara det var knäppt  sagt och ville lägga det till alla dumma kommentarer som vi gravida får.

Åh klart man får kommentera, jag blev sur över alla -hej tjockis! från div. karlar på jobbet. Jag var verkligen inte tjock men sa inget då det var meningslöst.

I veckan fick vi besök av icke-genusfolk, gah vad jag får bita ihop! Flickor är si, pojkar är så yadiyadiya... En något äldre generation men tyvärr har jag sett liknande hos även yngre folk (läs: ingift släkt).
  • Barbabok

Chiq, vi kan nästan byta, jag vaknar med stora blöta fläckar på lakanet trots att J2 vräker i sig dygnet runt Kan inte sova med BH, det är bara för obekvämt. Det är grymt oskönt med det kalla blöta.

• Barbabok

Tack för råd, jag har 2 såna som Älgen länkar till. Jag klarar inte av värmen, håller på att flyta bort som det är redan nu och då ha nåt som sitter åt, nä det går bara inte, men jag tar till mig rådet om handduk, ska bädda för kvällen!

Kasperina skrev 2012-06-21 13:05:08 följande:

Den enda som kallar mig för tjockis (den enda som vågar? ) är Idolen, och det är långt mellan varven eftersom jag alltid svarar "tänk att man kan bli så lycklig bara av att någon annan fått större mage än en själv"

haha ja så resonerade jag med! Jag brukade svara -ja fast min är snart borta...
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8