30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Tack tack, jo det är det under överläppen jag pratar om. Får se vad de säger sen då, ska fråga på BVC nästa vecka.
Tack tack, jo det är det under överläppen jag pratar om. Får se vad de säger sen då, ska fråga på BVC nästa vecka.
Vinkar lite, har fullt upp jämt känns det som
Grattis snuppis
Grattis i efterskott Elsa
Åh grattis firren med familj, härligt
Zazz, hoppas på bra besked även om det låter illa, kram
Zazz, härligt med såna besked!
Jag har problem med min trötthet. Humöret är på botten och jag bråkar med J1 (jag skriker och är dryg) och skrek även åt J2 häromnatten då han bara skrek och skrek. Usch! Jag förklarar för J1 att det inte är hennes fel och att det är fel av mig, men skadan är förstås redan skedd Hon ÄR 3 och trots ingår, han ÄR gasig och gallskrik ingår, jag orkar inte alltid bara.
ego. Ska kanske förtydliga att jag inte tog särskilt illa vid mig. Tyckte bara det var knäppt sagt och ville lägga det till alla dumma kommentarer som vi gravida får.
Chiq, vi kan nästan byta, jag vaknar med stora blöta fläckar på lakanet trots att J2 vräker i sig dygnet runt Kan inte sova med BH, det är bara för obekvämt. Det är grymt oskönt med det kalla blöta.
Tack för råd, jag har 2 såna som Älgen länkar till. Jag klarar inte av värmen, håller på att flyta bort som det är redan nu och då ha nåt som sitter åt, nä det går bara inte, men jag tar till mig rådet om handduk, ska bädda för kvällen!