30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Usch jag mår så jävla dåligt nu... Tårarna bara rinner... Stackars Ida... Stackars nya bebis...
Jodå här är det ok för tillfället
Slänger in frågan här med.
J kliar sig frenetiskt i huvudet då och då, mest bakom öronen. Nu rek. BVC att smörja med kylbalsam, men det rek. från 2 år? Hon är snart 1år 4mån. Ska man verkligen kleta kylbalsam i huvudet, håret måste ju se... fett ut?
Misstänkt knottbett, värmeutslag, ej löss.
cissi, klart det kommer att gå bra, surtanterna är väl bara.... sura.
juni, grattis!
Jag får nu vara med här 4+0 å positivt test idag! BF runt hmmm 20mars2010
Tack tack, ja det är coolt som bara den, från svårt- att -få-barn till ett + på första och ett + på andra försöket!
Mmm jag minns som igår hur jobbigt det var runt v26, J sparkade på ett och samma ställe hela tiden så jag trodde revbenen var av! Och hicka hade hon, konstant!
Nä jag fattar inte att det gick så fort. Jag är ju ändå 37 dessutom.
Som jag sa till sambon (som ville vänta till hösten) var att, ja men dom sommarstänger ju, för att lyckas på snittet 7e försöket måste vi ju börja nångång Trodde aldrig att jag skulle bli direkt. Nästan snopet med tanke på att vi försökte så länge tillsammans utan att ha minsta chans (sambo steril). DI är grejen!
Han har inte sagt så mycket än, ringde efter jag MMSade men han hade besök. Nu skulle han iväg och bada med J. Tror han är glad, bara lite chockad som jag!
haha ja jag nämnde pengarna idag för sambon (fast jag vill nog se bebis först innan vi bränner dom) att vi kanske skulle fixa rummen i källaren för dom. Den är oinredd typ, och vi planerar radonsanering light, 2 sovrum och ett tv-rum, tvättstuga och förråd därnere, så vi har hål att stoppa i
Hoppar in här och frågar. Ska man göra KUB eller ej? Vi kollade inget förra gången och sambon är inte alls sugen på att kolla nu heller, men jag vet inte...
Skulle vi ha hög risk och det visade sig vara typ Downs eller så är det inga problem, bara välkommet, men jag är rädd för det som gör att barnet ev. inte kan överleva. Jag tror att detta kommer sig då jag nu vet hur jäkla mycket man kan älska sitt barn, och jag kan inte tänka mig att mista ett. Låter flumimgt kanske? Fast, jag kan ju inte tänka mig att göra en abort heller. Usch, kan inte alla bara vara friska och perfekta.