-
Mmm, min har varit på egohelg och nu ska han bort med jobbet må-ti samt to-fre. Jag har väl inget bättre för mig än att serva hemma, ellerPiggley Wink skrev 2011-05-08 19:57:45 följande:Vad roligt det ska bli att maken åker imorgon och kommer hem på onsdag
-
Någon som känner igen detta.
J har några dagar på raken haft röda märken på benen. Jag trodde i lördags att det var utslag på jordgubbarna hon vräkte i sig, men idag har hon inte ätit det. Igår hade hon också. Det har sett flammigt ut plus någon fläck som sett mer ut som myggbett, lite runt och upphöjt 1½cm i diam. Jag har kollat på mig men nä. De verkar inte klia heller. Försökte fota men det går inte. De försvinner rätt snabbt så det har alltså kommit nya märken. -
Nässelutslag ser de ut som, men utan kli?
-
Skum känsla. Min mamma ringde tidigare till min syster som var här och vidarebefordrade. Min ena morbror har dött. Vet inte vad jag ska känna, jag träffade honom rätt ofta som barn men han var lite skrämmande då han är var periodare, men alltid snäll och skrattig. En retsticka. Jag har inte träffat honom på många år nu men vet ju att han legat i riskzonen pga drickandet. Verkar som att det var kol som avgjorde det hela. Jag trodde att en av de andra bröderna som också dricker skulle gå före. Vi har inte umgåtts som storfamilj direkt.
Det knasiga är att jag inte är särskilt ledsen (skum känsla), och vet inte om jag borde ringa min mamma eller låta bli? Vet faktiskt inte vad jag ska säga. Låter ju aningens ytligt med beklagar... Trots allt hennes lillebror. -
Äsch, skulle posta i samlingstråden men jaja, det var iofs inte hemligt.
-
Nja, om jag är intresserad kan jag lägga i minneslistan och bjuda på slutet. Ibland har man bara otur.Piggley Wink skrev 2011-05-10 21:09:15 följande:La ut några gravidskjortor/toppar och en klänning. Auktionerna tar slut på torsdag men på tre av fem grejor så är det INGEN som lagt bud än. Väntar alla till sista dagen? De är verkligen jättefina i superskick så jag har lagt utrop på 30-50 kr, annars kan jag ju likagärna ge bort dem till nån. Var det för högt tror ni?
-
Blir lite nojig idag, fick bruna/beige flytningar och det känns blä. Inte mycket och inte mer, men ändå. Det är så stor risk så här tidigt, och förra grav. blev ju tidigt MF. Nu är jag i 7+3 så säkert är det ju inte än. Jag har inte ont alls men brösten känns inte lika ömma som tidigare. Hoppas det bara är "normalt".
-
Det verkar vara över nu, alltså det brunaktiga. Inget rött heller. Får se hur det känns imorgon, klart man blir orolig Jag hade lite så här i v10 förra grav. med dottern läste jag i min blogg. Kanske är jag mer orolig nu för att jag är äldre och det är pengar inblandat. Har varken tid eller råd med MF (låter hemskt men så är det).
-
Stackars J gallskrek för ett tag sen, hon hade voltat ur sängen! Vi har en continental så den är rätt hög. Klagade först på ont vid sidan av halsen men sen bak i nacken, höger knöl där. Ska snart kolla till henne. Det är inte första gången och säkert inte sista, men hon vill hemskt gärna sova hos oss.
Skriet, ja så känns det lite inombords, rätt uppgivet. Har googlat massor och det verkar ganska osannorlikt att det skulle vara MF, men jag har haft en massa tankar om MA tidigare.
Förresten, nån som tror på mediala grejer? Inte jag men i morse hände nåt skumt. J sitter och äter gröt, allt är tyst förutom diskmaskinen. Då lägger hon handloven mot örat och säger -mamma, vem som sjunger?
-Va frågar jag, vad menar du, ingen sjunger, Hon upprepar frågan.
Efter en stund gör hon samma sak igen, handen mot örat, -mamma, vem sjunger?
Lite scarey ändå -
Tack söta ni. Idag kom det pyttelite till men nu inget mer. Kanske kom det igår för att jag klippte hela gräsmattan (ansträngning). Men boobsen är inte alls lika ömma. Nästan som vanliga. Har VUL på tisdag, får helt enkelt hålla ut.
hehe TV, vad menar ni nu? J har tittat alldeles för mycket på den, men vi har infört lite restriktioner så nu gäller max ½h vid läggning. Fri TV om man är sjuk dock.
Fio, aha, var det därför J föredrog höger, för att jag är vänsterhänt