30+ som väntar/har fått syskon, del 8
förresten, har någon koll på vilken halsbrännemedicin som är ok att ta, jag döööör!
förresten, har någon koll på vilken halsbrännemedicin som är ok att ta, jag döööör!
Johanna, skönt att han verkar trivas på fsk.
Ja jag har då inte haft halsbränna tidigare så jag antar att det är för detta? Får liksom sura uppstötningar också
Molly, tack, och välkommen till tråden
Milla, tack Ska snarast inhandla båda sorter!
Jag hoppas verkligen att jag får stanna här den här gången, fast I've got a feeling *tralalalala* att allt är bra den här gången!
Tack Ela och Knase, låter ju som rena mirakelmedicinen! Ska testas så fort det sätter fart igen.
Men B L Ä för könskodat
Tack för alla välkomnanden och grattis, BF är runt 27dec så hoppas jag går över liiite, för barnets skull. Det är svårt att få folk att komma på kalas i mellandagarna.
Aha, precis vad jag undrade, tack Sara Maken är sjuk sen igår, och jag åkte och hämtade J idag vid lunch för VAB. Hon hade inte ätit frukost, frukt eller lunch och ville bara ligga på soffan. Hon såg helt utslagen ut när jag kom, och blev såklart ledsen. Väl hemma värmde jag min matlåda, då åt hon en rejäl portion av den utöver den Päronsplit hon fick precis innan. Undrar om hon ogillar maten där
Kan någon svara på min fråga om förskola.
www.familjeliv.se/Forum-3-26/m58473765.html
Tack Molly och Mippe Mippemutt, snacka om ovanlig dag på jobbet, men vad tragiskt, hoppas mannen är ok.