Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

sådär, efter ett mindre hormonutbrott från mig är det nu städat, kaffe har jag fått och middagen på spisen. Tycker att när ens fru är magop., varit borta och det är mors dag kan man faktiskt tillmötesgå det enda hon bett om. Städat. Utan suckar.

En blomma hade varit nice men jaja..

Snart fikabesök av mor, syster och 16 mån kusin.

• Barbabok

J2 har bokstavligen pinkat revir på moster R haha Hon funderade på om det var skillnad att byta på pojke/flicka, nu vet hon skillnaden, jakten på den lösa brandslangen

• Barbabok

Apropå hematom och samla vatten, jag vägde mig Jag väger ca 3.5kg mindre än när jag åkte in. Hans hemgångsvikt var 3550. Svullen är bara förnamnet.

• Barbabok
    Piggley Wink skrev 2012-05-28 00:45:19 följande:
    När N kom sa jag - Vi behöver inte ta några kort på den här, det har vi redan! Båda var extremt lika maken först. H är nu mycket lik mig och N är lik min syster och makens bror

haha precis så sa jag igår, vi behöver inte ta fler kort, bara justera datum
  • Barbabok

Pysslig, visste du skulle förstå Cool 

Han gjorde ett städryck senare. Vi rök ihop och jag storbölade ännu en stund senare och då veknade han och bad typ om ursäkt... Nu är det lugnt. Idag frågade han faktiskt om jag behövde ngt, vila eller hjälp, även gamla hundar kan kanske lära sig att sitta, iaf. lite snett på svansen.

• Barbabok

Ja, jag tycker bara det är synd att man ska behöva vara osams om så självklara saker som att hjälpa varandra nu i mitt fall som nyopererad.

• Barbabok
    Kasperina skrev 2012-05-28 15:24:03 följande:
    RUL idag visar en inte helt samarbetsvillig liten krabat, som troligtvis är en lillasyster
    Jag blev tillbakaflyttad fyra dagar, så nytt bf är 27 oktober.
    Idag har kunden dessutom meddelats, och jag kommer att jobba fram till sista september   

Grattis, vad roligt
  • Barbabok
    Gladhannapanna skrev 2012-05-28 17:51:04 följande:
    Barba: självklart att det trist att bråka om självklarheter men jag tänkte utifrån det du har berättat tidigare...

aha

Mrs F, å som jag känner igen mig i planerartankarna, jag hatar att inte ha kontroll men övar mig.  
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8