Tänkte nog också att det inte var så länge sen du opererades och att du då nog inte var gravid
Hoppas i övrigt att tröttheten försvinner snart, det är pest och pina! Jag var trött och lite illamående första halvdelen av graviditeten med E, men det blev hela tiden lite bättre. Sen var man ju mer fysiskt trött i slutet eftersom man blev tung och inte hade så många tillfällen att vila ordentligt. Ska ni kolla om det blir en syster eller bror?
Elvira hade en dålig natt inatt, är ju sällan det är så illa nu för tiden, men nu har hon haft två sådana under en vecka. Somnar gott ca 19.30 och vaknar runt 23, sen somnar hon inte om ordentligt förrän ca 02. Och så upp runt 6 igen ( istället för 5.20

) Maken skulle egentligen till flygklubben idag, men valde tacksamt själv att stanna hemma, så jag har vilat med Alfred som nog kommer ha svårt att somna ikväll, men det var det värt.
Och Elvira fortsätter att verka större för varje dag - dricker ur sugrör (tog lååång tid för A att lära sig det) försöker snyta näsan, bygger med klossar, vill bygga lego men får inte till det, står längre och längre stunder utan stöd och väger massor

I augusti har vi dagisplats till henne (och förhoppningsvis jobb till mig.....) och jag ser redan nu att hon kommer älska det!