Tack för alla välkomnanden! Jag mår nu ändå mer illa och vet knappt vart jag ska ta vägen. Provade Postafen igår kväll och tyckte det hjälpte lite, faktiskt, men jag blev lika däckad som de andra gångerna jag provat och kunde knappt tänka en tanke på hela fm. Att ta det på dagen skulle inte gå, de gånger jag provat somnar jag typ vad jag än gör. Men nu tog jag en i kväll med och den verkar inte hjälpa nu. Ursäkta att jag inte orkar kommentera så mycket. Maken har varit borta en vecka också och så har jag mkt på jobbet.
Jossan, nej då var det nog inte jag, jag var gravid för drygt ett år sedan men det blev mf. Innan dess var jag här när jag väntade min E men han kom i dec 2008. Och innan dess A som kom 2006.
GHP skulle kanske kunna vara en idé, tack! men jag har nog ingen som inte är gravidtunika och tror att folk är för ovana att se mig i det, och att det då skulle börja spekuleras och folk är lite plumpa på jobbet med. Har kört med kavaj och lite längre svarta tröjor under (så jag kan ha byxorna uppknäppta) tror att det kan funka ett tag till ändå.
Hemulen, skönt att se dig, har varit lite orolig när jag inte sett dig! Låter som att det räcker att tänka på dessa tre barn
Jag har tid 19 mars, så en vecka kvar.
Stramalj, du är så gullig, läste ditt förra inlägg för ett bra tag sedan om att du hoppades att jag skulle våga mig in här och tårarna rann...åh du skulle ha min bm, hade tur och fick henne när jag väntade E, hon förlöste också A så det kändes speciellt. Hoppas verkligen du får någon bra. Hur mår du? Vilken v är du i nu alltså?
Ela, jag förstår också alla de tankarna. Jag tror att det är viktigt att tänka dem "klart".
Jag vill prata fosterdiagnostik nästa tis också. Känns helt bisarrt när jag varje minut tror att det ska bli mf, och väldigt läskigt med sådant förgivettagande som det innebär att ens tänka tanken. men jag vet inte hur mkt vi skulle orka i vår familj så jag vill gärna göra FVP, men i vårt landsting är det strikt KUB som gäller, bara de med riskvärden får göra FVP. Man verkar inte ens kunna få göra det om man betalar. Ska diskutera men tror inte jag kommer ha någon framgång. Det är stenhårt. Kanske kan man göra det privat i Sthlm?