Tack för alla välkomnanden och alla era tumhållningar, det känns som att det behövs.
Hormonstinn, ja om symptomen bara kom tillbaka igen så skulle jag nog våga hoppas, men nu känns det mer och mer kört, och mer och mer oroligt, men jag försöker att inte tänka på det varje minut iaf. Men allvarligt talat tänker jag på det nästan hela tiden, puh för denna väntan.
Fiji, jo, det har slagit mig med att vi är lediga, ingen stress, sover helt ok och äter vår egen mat. när jag väntade E var jag i England i 14 dagar, (när jag var i v 5-6). Var inneboende hos en tant och minns att jag mådde jättelilla av hennes mat. Minns också att jag var jättetrött på kursen jag gick,men då var det ju full rulle hela tiden.
Lady, jag säger som Fiji, det låter som foglossning, så hade jag med. Men kan vara värt att kolla med sjukgymnast. Om du inte redan har kudde mellan knän och fotknölarna när du sover på sidan, så är det ett av mina bästa tips.
fiji, instämmer med dig, skulle gärna slippa pressen att bli gravid, den första tidens väntan och oro inkl alla kränpor, men förlossningen tar jag gärna och jag skulle inte vilja missa spädbarnstiden även om jag lägger in en beställning på ett barn som sover mer än 1h i sträck (de första 1,5 åren var det inte många gånger vi sov mer än 1,5 h i sträck, inte med något av barnen). I så fall kunde jag också ta ett par till barn
Assar, Elsa är en riktigt perfekt liten trea Härligt att hon slukade välling så glatt och sov fint på det med!