Lite ego-rapportering så här på tredje arbetsdagens FL-paus.
Imorse var det skönsång för Julia som yrvaket slog upp ögonen och blev störtförtjust över att vi alla (inkl mormor) sjöng "Ja må hon leva" för henne bredvid vår dubbelsäng (där hon vaknar alla morgnar). På frågan "Hur gammal är du nu?" gavs det mycket nöjda och stolta svaret: "TRE år"
Stor succé med Blixten McQueen-tröja, den åkte på direkt o det gjorde även Hello Kitty-trosorna.
Lille G passade på att lägga beslag på vattenflaskan m hello Kitty-motiv.
Sambon är på utb. under fm idag o mormor är inkallad som nanny. I em. möts vi på stan för en födelsedagsfika på café och så ska J få välja en present i leksaksaffären, då hon fick en present från sin morfar som var identisk med det hon redan hade.
Och ett grattis till lias Ida på 2-årsdagen!
Lena: På mitt jobb förekommer inga direkta tjänsteresor, men visst ibland är det möten 8-10 mil bort. Har själv aldrig jobbat särskilt nära BF så jag har aldrig behövt fundera över frågeställningen. Men spontanta känner jag att sista månaden hade jag inte velat vara långt från sjukhus och sambon...
M73: Hoppas ni kan få klara besked om T alla förkylningar. Fast helst hoppas jag ju att de inte hittar ngt och då blir det väl svårt att få några klara besked...?
aigee: Knepig kollega... Varför ska h*n bry sig det minsta om det? Bra och kreativt svar på tal från M73!