Ela skrev 2010-08-24 20:44:40 följande:
Gör som jag och skyll på att det är bäst att göra albumen till alla barnen samtidigt så att de blir "likvärdiga". Annars är det ju liksom risk för att första barnets blir mest genomarbetat och ambitiöst och det är ju inte rättvist.
Åh tack snälla för denna eminenta ursäkt!
Eller tja, det var iaf en bra ursäkt. Mina killar har visst hunnit fylla 1 år för 1,5 månad sedan o jag börjar jobba igen på måndag. Så jag BORDE ju ha fått det klart vid det här laget...
Skönt att du har haft en sådan bra BM - min var också kanonbra men har tydligen också gått i pension nu enl. uppgift från en gravid kompis. Lyssna nu på henne och ta det lugnt på jobb och i hemmet framöver.
malinkat: Ajajajaj!
juni: Förstår förnuftsmässigt att det är tungt o jobbigt med stora behag, även om jag samtidigt känner viss avundsjuka. Har bara fått ha en yppig barm under kortare perioder, nu är det nog nära de vändstekta äggen barba skrev om i 1-3årstråden...
Frk Kanin: Håller självklart en tumme i stenhårt grepp för dig/er att det vill sig, så att det blir ett litet syskon till till storasyster.