Assar, kör på! Själv är jag visst nöjd ;-
Lena och Aigee, skönt med steg i rätt riktining, så kommer det att fortsätta!
Sara, jag tror som dig med bitandet - att man ändå måste markera. Visst, en långdragen historia behöver det ju inte bli, vi brukar säga nej med bestämd röst, och behövs det, sätter vi henne lite till sidan, bara för att markera att vi inte kan leka om hon bits. Sen är det vanligtvis solsken igen
Och Juni, tror helle rinte att du kan låta det gå förbi om H ser att du sett... så måste man visa att det är fel. Att hon blir argare tror jag är rätt vanligt.. så blir Alfred också när han får en utskällning, det är ju något obehagligt han försöker värja sig mot, tänker jag. Han går in i skrik-mode, och då brukar jag sätta honom i soffan, så säger jag att jag går in i köket eller något, tills han har lugnat sig. Sen när han är lugnare är han välkommen in. Tar det för lång tid, och han inte lugnar sig, går jag in och frågar lugnt om han vill ha en kram. Då brukar han gärna ta emot en, och så kan vi prata lite lugnt. Men kramen funkar inte i början av utbrottet. Sen gäller det att avleda med något kul direkt, så det där trista inte kommer igång igen. Puh!
Och skönt med spec mvc Juni!!