Piggley Wink skrev 2010-08-10 12:01:02 följande:
bluegrass: De sövde på nåt speciellt sätt för att jag har lätt att må illa och få magatarr, men det finns säkert mer att göra. Det var ju första gången jag sövdes så nu kan de ju laborera lite
Pregga: Tycker det borde bli dags sanrt, hller tummarna för att det antingen lugnar ner sig ett tag så du får vila, eller sätter igång ordentligt!
Tilda: Skönt med bra siffror! När vi skulle berätta för H så frågade maken "Vet du vad mamma har i magen?", svaret blev "En bebis" och sen fortsatte H med sin frukost... Nu tycker hon dock att det är jättespännande och pratar mycket om bebisen och hur hon ska hjälpa till med bebisen. Bebisen kan få sova i Hs nya fina rum också!
FB: jag tänker att eftersom mitt diskbråck sitter i överkanten på den benbit där fogarna lossnar i nederkant så tänker jag att det inte känns så bra attt diskbråcket är förbenat och inte kan flexa alls när barnet ska ut

. Är som sagt livrädd för att ryggen ska bli värre för då kan jag ju inte ta hand om barnen själv och hur ska det då gå??? Jag har hållit på att bli galen dessa år med diskbråcket, när jag nu äntligen slapp nervsmärtan efter operationen så vill jag verkligen inte riskera att göra sönder nåt nytt (eller gammalt). Hoppas de har bra svar när jag väl kommer dit. En bekant med diskbråck (iofs ett steg högre än mitt) hade vid bf fortfarande inte fått klarhet i vilka bedövningar som var OK och inte, det är egentligen därför jag började tjata på bm redan vid första besöket. Då hade jag ju inte en tanke på KS.
Jotack det hoppas jag med, att det drar igång ordentligt snart, för att kissa var 20de min e jobbigt å inte kunna sova...haha pratade med en bm som rek färdknäppen å den e bara att tvärglömma, skulle jag ringa min x-man å säja det så skulle han nog klicka mig i örat, hahaha han har inte rört mig sen jag blev gravid, han säjer-han bor där inne å det får respåekteras! haha shit..så den kan jag glömma..