Billabong skrev 2010-08-10 00:00:17 följande:
Har du legat inne under slutet av denna grav? (Ursäkta om jag missat ngt viktigt, läste nog ikapp lite slarvigt när jag kom hem från min lilla minisemester). Eller menade du med storasyster?
Molvärk började min första förlossning med, den varade under fm och början av em. Framåt kl 14 var det mer än molvärk och framåt midnatt var det igång. Dottern kom sedan kvart över 8 på morgonen.
Men alla är vi olika. Följer du MIN rytm så skulle du iaf vara mamma till en liten bebis inom ett dygn nu. Hoppas det blir så! Illa har jag aldrig mått som gravid eller födande, men det är väl vanligt? Trodde iofs det var vanligast under fasen när bebisen tränger igenom vid spinae?
Jo jag låg inne en natt mellan den 17-18de juli om jag inte tar fel på datum nu då jag känner mig lite stressad....å då låg jag med värkar i 10 timmar....men inget hände....jag har inte mått illa en enda gng under denna graviditeten å därav att jag blev så paff nu...jag hoppas verkeligen att du har rätt, för jag har haft falsk larm 2 gng å e öppen 1 cm, men inget händer typ.
jo med dottern så kräktes jag starx innan krystvärk, men det e jag inte ens i närhet av nu...