bluegrass skrev 2010-08-07 07:14:15 följande:
Pregga- jag hade mkt förvärkar med H, nästan en månad. Jag förstod att det började när första riktiga värken kom, som kändes nästan som en spark och mkt mer i ryggen än förvärkarna som kändes mer i magen. Vattnet gick inne på Fl. Spännande att det är så nära. Stort lycka till!
Ska på bröllop idag vilket ska bli kul. Graviditeten kommer dock att bli uppenbar för ganska många vilket känns lite tidigt i v 7, men jag orkar inte låtsas dricka alkohol, känns bara fånigt. Och så kommer jag nog knappast orka parta så där jättelänge heller med tanke på att jag vaknar 0600 varje dag trots semester och trots att maken och H sover till 9. Var likadant förra graviditeten, suck.
Sorry egot!
Ha en fin lördag!
Oj, jisses....det känns inte så lovande , hua en månad..jo man har ju fått höra nu att -du känner när det drar igång, haha jaa det får vi hoppas då jag måste in i tid för behandling med innan han kikar ut :)
Åh bröllop, va trevligt..haha näe jag skulle nog inte heller låtsas dricka ngt å sen e edte ju en glädjande nyhet, men fy va jobbigt å vakna så tidigt...jag sov typ de första 3-4 månaderna igenom..haha hoppas du får trevligt :)
asap skrev 2010-08-07 09:52:02 följande:
Pregga - Spännande om det är på gång nu! För mig gick vattnet först och därefter började värkarna, och 45 min efter vattenavgång var liten ute, knappt att vi hann fram till sjukan.
Du milde tid...haha DET gick undan med andra ord....mja aså jag vet inte längre vad jag ska tro, känner mig lurad...haha inte en värk inatt ju