Piggley Wink skrev 2010-08-06 00:14:35 följande:
Idag har jag varit hos min favvosjukgymnast och fått akupunktur och nya övningar. Hon bedömde (precis som läkaren var inne på) att det inte alls är foglossning, utan min isciasnerv som är lite kinkig. Jag fick helt andra övningar (bl a för att lirka loss nerven) och akupunktur. Ska gå två gånger/vecka närmaste veckorna och sedan glesare. Redan idag märkte jag skillnad!!! Har hållit igån hela dagen utan att ha skitont, det är helt underbart! Avslutade kvällen hos kära vänner med frossa i färska räkor, finns det nåt bättre på sommaren? Hurra för världens bästa sjukgymnast!
Pregga: Visst verkar han charmig
Ela: Underbart, H fick känna första gången förra veckan, hon blev helt tyst och stilla! Jag vet inte riktigt om hon verkligen fattade... Maken kände för ett bra tag sen men han är lika fascinerad varje gång! Det är helt sant att man blir lite tårögd!
haha mja mindre av det kanske, aså vissa män säjer jag bara.....har inga spärrar alls.uch....
tjejer, jag undrar lite, det var såå längesen jag fick min dotter å med henne så gick vattnet å värkarna kom först 3-4 timmar efteråt, nu denna gng så har jag förvärkar å ganska mkt sådana....men inget händer...finns det några andra tecken på att en förlossning är på G som e ganska så vanligt? jag tror min slemmis har gått med...men det stannar vid detta, låg med värkar i 10 timmar å åkte in för 2 v sedan, inget hände...sen i förigår så låg jag i ca 7 timmar till, fortfarande inget mer än att jag e öppen för fingerblomma...i förigår natt när jag åkte in så fick jag veta att han fixerat sig dock, skönt :)