• Fridayyy

Emetofobernas tråd 5

Här fortsätter vi stötta varandra i vår spyfobi. Vill man så får man vara anonym!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-13 21:31
    Eftersom många redan mår dåligt vill vi inte ha kommentarer om vks-kurvan eller länkar från otäcka tidningsartiklar och liknande i denna tråd. Gärna mer positivt pepp!

• Svar på tråden Emetofobernas tråd 5
  • zasata

Usch, mår skit... städade i morse med klprin, fettlösningsmedel och varmt vatten . efter det mår jag illa ont i huvudet och helt skakis. Skurade väl butiken i en timma.. blä. har sådan panik. Tagit primperan nu med men hjälper inget försökt äta med smakade pyton. 

• middiz
    zasata skrev 2010-10-21 13:35:44 följande:
    Usch, mår skit... städade i morse med klprin, fettlösningsmedel och varmt vatten . efter det mår jag illa ont i huvudet och helt skakis. Skurade väl butiken i en timma.. blä. har sådan panik. Tagit primperan nu med men hjälper inget försökt äta med smakade pyton. 
    När jag blonderade håret så fick jag en allergisk reaktion och bara låg på toaletten och mådde jätte jätteilla, skakade, var yr och behövde kissa väldigt mycket... Jag tror att du lyckats bli lite "förgiftad" också...mitt gick över efter ett par timmar så jag hoppas att du mår bättre nu!
    Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • zasata
    middiz skrev 2010-10-21 19:20:06 följande:
    När jag blonderade håret så fick jag en allergisk reaktion och bara låg på toaletten och mådde jätte jätteilla, skakade, var yr och behövde kissa väldigt mycket... Jag tror att du lyckats bli lite "förgiftad" också...mitt gick över efter ett par timmar så jag hoppas att du mår bättre nu!
    Ja nu mår jag "bra" igen.. :)
  • felle

oj, förlåt. någon som kan länka kurv-tråden? sitter på min iphone och har ganska svårt att orientera mig.. haft den i en dag bara hehe.

• lollisen
    jomi skrev 2010-10-22 11:39:41 följande:
    Lollisen: har du pustat ut!??
    Tackar som frågar! ^__^
    Jo, jag kan väl börja pusta ut nu va?   Men usch vad ångesten gjorde sig påmind där ett tag... Inte kul..
    Körde ett STENHÅRT spinningpass igår, som gjorde att ångesten släppte, men det tog emot sååå mycket innan jag väl kom dit... Plus att jag stod i duschen och lipade efteråt.. Mycket känslor som frigjordes antar jag.. ^__^
    Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • jomi

Mmmm...man blir så ARG på sig själv när man vet att man sluppit undan att man gått och nojjat  och mått dåligt i onödan!!!!! never learn....
    NJUT av helgen nu då

Längtar.....
Svar på tråden Emetofobernas tråd 5