• Fridayyy

Emetofobernas tråd 5

Här fortsätter vi stötta varandra i vår spyfobi. Vill man så får man vara anonym!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-13 21:31
    Eftersom många redan mår dåligt vill vi inte ha kommentarer om vks-kurvan eller länkar från otäcka tidningsartiklar och liknande i denna tråd. Gärna mer positivt pepp!

• Svar på tråden Emetofobernas tråd 5
  • Lillave
    zasata skrev 2011-09-15 13:23:47 följande:
    sattans IBS helvete!!! Har så ont i nedredelen av ame, tyå äggledaren tror jag nu efter jag ätit, går dubbelvikt och måste in på lagret och bära en massa... varje gång jag rör mig måste jagt på toa,,,, GAH!
    Har också haft jätteont idag. Har mest ont när jag trycker ganska hårt på magen, precis som om den är full med luft.

Ska försöka få tid på sjukhuset. Står inte ut längre med att ha det såhär.
  • Molina
    zasata skrev 2011-09-17 16:03:33 följande:
    Ååå mitt ger sig inte! Diarré, och kall. men inte jätte mycket. var hos läkare igår som gissa på uvi. men då det inte är bättre ön än så så hon åt igen att söka igen. kan man få diarré vid uvi?
    Oja du kan få en Diareè av UVI det är jätte vanligt.
    Jag får ca 10st uvi per år och det slår aldrig fel att magen kraschar totalt, fick du medicin?
  • zasata
    Molina skrev 2011-09-17 17:05:22 följande:
    Oja du kan få en Diareè av UVI det är jätte vanligt.
    Jag får ca 10st uvi per år och det slår aldrig fel att magen kraschar totalt, fick du medicin?
    Ja jag har fått penomax... Hört om dom? Hopps inte jag blir sämre av dom bara, det som är, är att jag har inte ont när jag kissar. Men ont i typ livmoden och även magkatarraren och ibs sätter ju igång. och när jag blir kall blir det åt helvete.  och typ migrön huvudvärk får jag med... Misstänker även det ligger kanske lite stress bakom..(?)
    men hon sa det kan vara livmoderinflamation med så blirdet inte bättre får jag söka gynakuten.. 
  • middiz
    zasata skrev 2011-09-17 18:52:34 följande:
    Ja jag har fått penomax... Hört om dom? Hopps inte jag blir sämre av dom bara, det som är, är att jag har inte ont när jag kissar. Men ont i typ livmoden och även magkatarraren och ibs sätter ju igång. och när jag blir kall blir det åt helvete.  och typ migrön huvudvärk får jag med... Misstänker även det ligger kanske lite stress bakom..(?)
    men hon sa det kan vara livmoderinflamation med så blirdet inte bättre får jag söka gynakuten.. 
    Har dom inte tagit prov på dej? Visserligen visar dom inte alltid positivt fast man har uvi.
    Testet visade negativt när jag hade uvi som gått upp i njurarna.. då känner man att man lever
    Jag har ätit penomax varje gång jag haft uvi och aldrig mått speciellt dåligt av dom... rapat som dom smakat har jag gjort dock
    Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • zasata
    middiz skrev 2011-09-17 20:06:32 följande:
    Har dom inte tagit prov på dej? Visserligen visar dom inte alltid positivt fast man har uvi.
    Testet visade negativt när jag hade uvi som gått upp i njurarna.. då känner man att man lever
    Jag har ätit penomax varje gång jag haft uvi och aldrig mått speciellt dåligt av dom... rapat som dom smakat har jag gjort dock
    dom tog en sicka som visade svag UVI... men har ju inga anda symptom riktigt =/ men just nu känns det lite bättre, förutom att jag har ont i halsen, eller halsbränna.. känner ingen skillnad.. haha
  • zasata
    NY TRÅD!!!!!!

Jag har nu skapat ett grupp

http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/emetofober-krakfobi-458

Här måste man bli godkänn innan man får komma med, och ingen annan kan läsa det som skrivs och snoka eller komma och bara hoppa in i tråden. -hoppas ni följer med mig dit.

• Lillave
    Fridayyy skrev 2011-09-18 18:37:00 följande:
    Ja nu har jag skickat ansökan.
    Jag också. Vad händer nu??
Svar på tråden Emetofobernas tråd 5