Lillave skrev 2011-08-31 22:44:19 följande:
Jag kan också skilja min IBS mage från en sjuk mage. Är just nu inne i en skitperiod (bokstavligt talat...) med mkt kramper och toabesök. Det bara rinner av mig, usch. Lite psykiskt säkert också eftersom jag precis genomgått ett missfall. Väntar bara på magkatarren nu.
Iberogast ja. Provade en liten flaska utan ngt speciellt resultat. Hur länge höll ni på innan ni märkte skillnad?
Jag känner mig ofta uppsvälld, gasig och ÖM i magen.
beklagar :(
Fridayyy skrev 2011-09-02 15:15:11 följande:
Är det inte ovanligt många som har magsjuka nu när det bara är aug/sep? Det går på dagis här och i grannbyn och några på Facebook. USCH, jag trodde det skulle vara bra ett tag till.
lika dant här, går tydligen på dagis md fick jag höra igår.. och vet flera som varit dåliga länge i sommaras usch, kom med botemedel nu!!!
Gojtan skrev 2011-09-02 17:51:49 följande:
Blir också irriterad när de envisas med att visa när folk spyr på teve!! Såååå onödigt! Om och om igen gör de det också - som om det skulle locka tittare. Usch! Bedrövligt! Tror inte någon gillar det kanske. Kul för dem som sitter med en god middag vid teven och tittar på Robinson när de börjar spy. Vidrigt!
HÅLLER MED!!!!
NoahLeah skrev 2011-09-02 20:40:04 följande:
Nu har jag varit på en sista utrednning inför emetofobibehandlingen och på onsdag ska jag träffa en psykolog om hur behandlingen fungerar, ska bli spännande.

vad har du gått på?
Lillave skrev 2011-09-03 20:28:08 följande:
Som en smocka rakt i ansiktet slog det mig idag! Dottern har börjat 1:an nu så det innebär att jag inte kan hålla henne hemma om det går magsjuka i skolan.
Helvete!!
men går inte lika mkt sjukdomar där heller :)