• babyboom86

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Vi har följt varandra ett bra tag nu och här fortstter vi följa våra barns utveckling,

vissa väntar syskon, andra planerar. Här diskuterar vi allt som vi känner för!

Välkomna tjejer!

• Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7
  • alem

åh just det, på tisdag får jag veta om jag får ett arbete
    Skall dit och träffa personal ansvarige då och några till, inget direkt välbetalt jobb så att säga (förskolelärare) men det är ju iaf ett jobb
    Och skulle då börja 1/7 och jobba tors-fred fram tills att Ayla börjar på dagis i augusti och därefter heltid

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • smultronrt

Alem. grattis till nya boendet. Bara för att du fick {#lang_emotions_minus} nu så betyder det inte att det kan bli {#lang_emotions_plus} om en vecka. Jag fick ju mitt {#lang_emotions_plus} 4 veckor efter BIM

saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • babyboom86

va roligt alem, stort grattis! Håller tummarna för jobbet oxå! =)

idag går jag in i v27, herrejisses vad veckorna rusar fram! Men jag mår fint å magen växer på, börjar dock nojja mig en del för förlossningen...men men, inte mkt å göra åt tyvärr,hehe.

Bjuder på en liten badboll! =)

• Lucia1987

Hej tjejer...Skönt att höra att ni lever =)  Vi lever här med...Livet rullar på som vanlig för oss och framtiden ser ljus ut,

Vi har äntligen hittat det efterlängtade huset och har tackat ja...Det enda kvar nu är att vinna den här jävla budgivningen som pågår. Vi ligger först med budgivningen och ingen har lagt något bud över oss än. Det har nu gått 1 dag och jag har världens alla fjärilar i magen....!
    Hoppas vi vinner huset..
    Det finns lite bilder på min blogg på hur köket och Annabelle blivande rum ser ut =D
    Håll tummarna för oss nu!
    Annars vad har ni för er???
  • alem

Jag har fått jobb!!!

Börjar i övermorgon redan, så nu blir det snabba vändningar!

Tänk att våran otur har verkligen vänt nu!
    Börja med att Robert vann turneringen sen har han fått fast jobb, löne ökning med 2000 i månaden, vi fick en dröm lägenhet och nu har jag fått jobb

Enda som fattas nu är att Ayla får en bra omplacering på dagis!

• babyboom86

Grattis Alem, det är ni verkligen värda!!!!! Efter regn kommer solsken;) Stort grattis till er!

Jag har idag fått min sjukskrivning utökad till 100% från 50%. har läst en kurs på distans innan, men den tar nu slut så det känns jäkligt skönt att inte behöva gå ut å "söka jobb", blir nog svårt att hitta nån som vill anställa en höggravid,haha.

• alem

jahopp då har vi fått Höstblåsor här hemma...
    Halva föräldragruppen med rättare sagt efter en träff vi hade förra veckan, så nu är hela rumpan ända ner på låren, kinderna, tungan och fötterna på lillgrisen täckta av små äckliga blåsor

Och vi som har MASSOR att göra denna veckan...
    Tur man oftast bara har den en gång iaf!

Baby: tack tack Skönt att få vara sjukskriven heltid för dig nu
    Inte så långt kvar nu inte!

• babyboom86

ååå va jobbigt! Trodde julia hade de oxå för nån vecka sedan. Men de va vanliga virusblåsor...tur det. Väntar på att hon ska få vattkoppar, går överallt å dagis har haft det i flera veckor nu...men julia har ju inte varit där så mkt eftersom hon varit så sjuk, men nu så, får vi se om det händer nåt....hehe

• alem

Förbannade jävla helvetes skit cancer!
    Få bort denna hemska jävla sjukdom från vår planet!
    {#lang_emotions_cry}

I morse så somnade min barndomsvän in för att aldrig vakna mer...
    5dagar innan sin 24år dag och 10dagar innan hon skulle ha tagit sin examen..

Livet är så djävulusikt orättvist!

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7