• babyboom86

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Vi har följt varandra ett bra tag nu och här fortstter vi följa våra barns utveckling,

vissa väntar syskon, andra planerar. Här diskuterar vi allt som vi känner för!

Välkomna tjejer!

• Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7
  • alem
    smultron: vi hade börjat misstänka det, men inte fått det bekräftat ännu hade tänkt testa till helgen som kom så hade inte sagt något om det till någon eftersom vi inte var säkra...
    Antagligen blir det utredning nu när vi känner oss redo och försöka riktigt eftersom jag haft 3 mf/ma på raken, om de nu godtar att vi iaf fick ayla men förlora hennes tvilling om det räknas in..
    vi får se vad som händer helt enkelt...
    (¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Cha90

Hejsan ! :) hoppar in här. Idag är min lillprins 2 veckor och 4 dagar, men egetnligen skulle han inte kommit  förräns den 18 maj. någon mer här som fött lite för tidigt?

• alem
    Cha90 skrev 2010-05-13 14:11:26 följande:
    Hejsan ! :) hoppar in här. Idag är min lillprins 2 veckor och 4 dagar, men egetnligen skulle han inte kommit  förräns den 18 maj. någon mer här som fött lite för tidigt?
    grattis till prinsen
    jag fick en vecka tidigt bara
  • alem
    smultronrt skrev 2010-05-13 13:17:01 följande:
    Alem: Jag håller tummarna för dig!!
    blir spännande att se om tant röd dyker upp på söndag som den ska.. det tror jag nog att den gör men man brukar ju kunna ha lättare efter MF så man vet ju aldrig
    Känns dock inget som kan tyda på grav och inte heller mens så vi får se

Vi har fått erbjudande om lägenhetsvisning nu! ÄNTLIGEN!
    de dåliga är hyran är DYR, 3,e våningen och ingen hiss och ingen balkong...
    Vi har inte fått komma och titta än för han som visar är bortrest över helgen, men det är en etagelägenhet på 131km2 iaf så jag hoppas sååååå att den är fin och att det funkar med barnvagnen att de finns förråd för sånt och att det är fint inne i lägenheten, huset är inge vidare snyggt, skulle behöva tvättas och målas om men det är nog dags för det snart tror jag för de var renoverat senast 1988 så det är dags tycker jag!
    Men vi hoppas insidan är renoverad sedan dess iaf haha

Blir spännande att få se den iaf så får ni hålla tummarna att den passar oss och att det är vi som blir erbjuden kontraktet!
  • smultronrt

Alem hur går det. Har du fått besök från tant röd änu??

saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • alem
    smultronrt skrev 2010-05-17 17:04:03 följande:
    Alem hur går det. Har du fått besök från tant röd änu??
    nops Inte än
    Men tänker vänta minst en vecka och se om den kommer eller inte för de brukar kunna krångla en hel del..
  • alem
    alem skrev 2010-05-13 16:07:11 följande:
    blir spännande att se om tant röd dyker upp på söndag som den ska.. det tror jag nog att den gör men man brukar ju kunna ha lättare efter MF så man vet ju aldrig Känns dock inget som kan tyda på grav och inte heller mens så vi får se Vi har fått erbjudande om lägenhetsvisning nu! ÄNTLIGEN!de dåliga är hyran är DYR, 3,e våningen och ingen hiss och ingen balkong... Vi har inte fått komma och titta än för han som visar är bortrest över helgen, men det är en etagelägenhet på 131km2 iaf så jag hoppas sååååå att den är fin och att det funkar med barnvagnen att de finns förråd för sånt och att det är fint inne i lägenheten, huset är inge vidare snyggt, skulle behöva tvättas och målas om men det är nog dags för det snart tror jag för de var renoverat senast 1988 så det är dags tycker jag!Men vi hoppas insidan är renoverad sedan dess iaf haha Blir spännande att få se den iaf så får ni hålla tummarna att den passar oss och att det är vi som blir erbjuden kontraktet!
    hahaha oj! km2 var lite att ta i va?
    Gick nog av bara farten haha m2 ska de såklart vara haha

varit ochtittat nu iaf så nu äre bara att vänta och se om vi får erbjudade om kontrakt eller inte...
  • smultronrt
    alem skrev 2010-05-17 17:11:46 följande:
    nops Inte änMen tänker vänta minst en vecka och se om den kommer eller inte för de brukar kunna krångla en hel del..
    Håller tummarna för dig och väntar nyfiket på nyheterna!! {#lang_emotions_laughing}
    saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • alem
    smultronrt skrev 2010-05-20 19:55:53 följande:
    Håller tummarna för dig och väntar nyfiket på nyheterna!!
    är 5dagar sen nu men fortfarande ingen mens och testet (kunna inte hålla oss haha) visar {#lang_emotions_minus} både med kvälls och morgon urin så är bara att invänta och se när tant röd dyker upp..
    har inga känningarpå att de ska vara på gång så det kan nog dröja

Vi fick iaf lägenheten så 1/7 så huserar vi i en super fin etagelägenhet på 131kvm nere vid vattnet
Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7