• babyboom86

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Vi har följt varandra ett bra tag nu och här fortstter vi följa våra barns utveckling,

vissa väntar syskon, andra planerar. Här diskuterar vi allt som vi känner för!

Välkomna tjejer!

• Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7
  • Lucia1987

Baby: Men om vi gör det varje dag hehe borde vi juh inte oroa oss för ägglossningen för det går juh inte att miss den eller....Vi har sexat från att mensen tagit slut tills nu heheeheh =)   Inte missat en enda dag...Hinner till och med med en snabbis på morgonen innan jobbet hehehehehe =D

• babyboom86
    Lucia1987 skrev 2010-08-22 15:35:23 följande:
    Baby: Men om vi gör det varje dag hehe borde vi juh inte oroa oss för ägglossningen för det går juh inte att miss den eller....Vi har sexat från att mensen tagit slut tills nu heheeheh =)   Inte missat en enda dag...Hinner till och med med en snabbis på morgonen innan jobbet hehehehehe =D
    ja men då så! hahahaahah =D Jag pallade inte sexa så mkt. Bra jobbat! ;)
    Man har väl äl mellan 14-17 dgr efter senaste mensens första dag tror jag, nåt sånt iaf, dgr kan ju skilja sig lite.
  • Lucia1987

Blääääääääääääääää

Så jävla negativt behöver det inte vara )= Snyft snyft

• babyboom86
    Lucia1987 skrev 2010-08-23 11:36:21 följande:
    Blääääääääääääääää

Så jävla negativt behöver det inte vara )= Snyft snyft

Äru säker? Va är det för streck till vänster??
  • Lucia1987

Baby.... Ja jag är säker, köpt ett digitalt test idag och den visade också inte gravid =(   Blir lite ledsen i ögat 

<<<<vill ha bebis nu =) 

• babyboom86
    Lucia1987 skrev 2010-08-25 17:04:04 följande:
    Baby.... Ja jag är säker, köpt ett digitalt test idag och den visade också inte gravid =(   Blir lite ledsen i ögat 

<<<<vill ha bebis nu =) 
    det digitala testerna behöver mer av de där hormonet. köp ett vanligt cb å testa om nån dag.
    jag testade positivt med digitalt flera dgr senare efter jag fick svagt + på vanligt cb. *håller tummarna*
  • Lucia1987

När fick ni pluset när ni testade er senast?   Var det innan eller efter BIM?

Inget plus här inte och mensen har inte kommit än  =) 

• babyboom86
    Lucia1987 skrev 2010-08-29 10:08:02 följande:
    När fick ni pluset när ni testade er senast?   Var det innan eller efter BIM?

Inget plus här inte och mensen har inte kommit än  =) 
    jag skulle ha mens den 17 å testade svaaaaagt + den 19e tror jag de va, abbe trodde inte att det va nåt men jag tvingade hnm att åka å köpa ett digitalt med sån där veckoindikator men det visade så klart inte gravid. gick till mvc dan efter för å testa med deras å de va åxa jääättesvagt, bm va osäker. sen testade jag nån gång till men vanliga cb å fick lite starkade + å den 23 tog jag ett nytt digitalt å då blev det gravid. Tror jag har bilder på de vanliga cb i galleriet.
    Jag håller tummarna för dig;)
  • Lucia1987
    babyboom86 skrev 2010-08-29 20:03:22 följande:
    jag skulle ha mens den 17 å testade svaaaaagt + den 19e tror jag de va, abbe trodde inte att det va nåt men jag tvingade hnm att åka å köpa ett digitalt med sån där veckoindikator men det visade så klart inte gravid. gick till mvc dan efter för å testa med deras å de va åxa jääättesvagt, bm va osäker. sen testade jag nån gång till men vanliga cb å fick lite starkade + å den 23 tog jag ett nytt digitalt å då blev det gravid. Tror jag har bilder på de vanliga cb i galleriet.
    Jag håller tummarna för dig;)
    Men var roligt....

Nääää tant röd kom och hälsade på mitt under arbetstid....Snacka om att jag blev piss sur eftersom jag inte hade tamponger på mig. Fick låna en binda från arbetskamraten och så låtsas som om jag inte var ledsen alls =)

Får köra hårdare den här månaden... Att sexa 2 gånger om dagen hjälpte inte oss så det får bli 3 gånger om dagen hahahahaha =) 
  • babyboom86
    Lucia1987 skrev 2010-08-30 18:04:51 följande:
    Men var roligt....

Nääää tant röd kom och hälsade på mitt under arbetstid....Snacka om att jag blev piss sur eftersom jag inte hade tamponger på mig. Fick låna en binda från arbetskamraten och så låtsas som om jag inte var ledsen alls =)

Får köra hårdare den här månaden... Att sexa 2 gånger om dagen hjälpte inte oss så det får bli 3 gånger om dagen hahahahaha =) 
    nää va tråkigt! håller tummarna för nästa månad då;) kanske skulle testa sånt där digitalt ältest å börja testa om 14 dgr;)
Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7