• babyboom86

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Vi har följt varandra ett bra tag nu och här fortstter vi följa våra barns utveckling,

vissa väntar syskon, andra planerar. Här diskuterar vi allt som vi känner för!

Välkomna tjejer!

• Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7
  • Lucia1987
    Alvine skrev 2010-09-28 18:01:03 följande:
    Lucia när har du BF?
    7 juni är jag beräknad till =)  när har du bf =)
  • Alvine

23:e maj :) Men jag har säkert sån otur så jag blir flyttad två veckor fram vid ul och sen går jag väl över två veckor också :P Så var det sist!

• Lucia1987
    Alvine skrev 2010-09-30 06:32:38 följande:
    23:e maj :) Men jag har säkert sån otur så jag blir flyttad två veckor fram vid ul och sen går jag väl över två veckor också :P Så var det sist!
    Hehe okey... Jag vågar inte bli extremt glad än eftersom jag är så rädd att något ska gå snett innan dessa 12 veckorna. Så nu vill jag bara passera v12 så jag kan slappna av lite =) 
  • Alvine

Jag känner mig ganska lugn faktiskt. Dom två gånger jag har fått mf så har jag känt på mig det direkt. Då har jag inte känt att jag var gravid eller inte alls fått känslan av att det är ett barn i min mage. Nu känns det helt annorlunda, så jag hoppas jag känner rätt :)

• Lucia1987
    Alvine skrev 2010-10-09 13:58:34 följande:
    Visst är det segt... Är bara i v 9... :(
    Ja verkligen... Skönt att man går in i v.7 imorrn hehe då e man en vecka närmare =)

Hur mår du annars? 
  • Alvine

Byter också vecka imorgon ;) Jag mår faktiskt bra, mår illa varje dag men inte så det stör jobbet :) Tröttheten jag hade i förra graviditeten finns inte alls. Ännu iaf ;) Det enda jag lider av är att jag har jätteont i magen när jag vaknar på morgonen... :(
    Hur mår du?

• Lucia1987
    Alvine skrev 2010-10-10 12:42:47 följande:
    Byter också vecka imorgon ;) Jag mår faktiskt bra, mår illa varje dag men inte så det stör jobbet :) Tröttheten jag hade i förra graviditeten finns inte alls. Ännu iaf ;) Det enda jag lider av är att jag har jätteont i magen när jag vaknar på morgonen... :(
    Hur mår du?
    Jag mår skit bra förutom att jag inte gjort nr två på snart en vecka snart )=  Håller på att dö. Det är typ mitt största problem och så har jag lite ömma bröst men det e juh för att dom växer så fint hehe.....Yes äntligen tillbaks till en B-kupa igen =)
  • smultronrt

Grattis Alvine och Lucia Har missat lite här ser jag.. Jag har inte varit inne på ett tag. Begravde min Mormor i Fredags.. Nu är jag trött på dödsfallen och hoppas på att det ska vända snart och jag får skapa ett liv istället. Kramar till er alla..

saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7