• babyboom86

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Vi har följt varandra ett bra tag nu och här fortstter vi följa våra barns utveckling,

vissa väntar syskon, andra planerar. Här diskuterar vi allt som vi känner för!

Välkomna tjejer!

• Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7
  • Lucia1987
    babyboom86 skrev 2010-11-09 20:11:16 följande:
    jajemänsan =)
    Skönt o höra, vart har alla tagit vägen =) Eller så är det bara jag som hänger här oftare eftersom man har en liten imagen och hänger här varje kväll heheh  =)

Hur mår du annars?
    Hur går det för brorsan i Afghanisatan ?

Tänker på er Oskyldig 
  • neele

Hallå!

Jag är också inne här, men har en hel del att göra nu för universitetet. Dessutom gjorde min sambo en vurpa i skateboardrampen i helgen och slet sönder alla band som finns i knät... Så ja, det är lite stressigt här hemma nu

Hur är det med er? Och hur går det med magarna?

• Alvine

Lever jag med men det är väl på gränsen, spyr hela tiden känns det som... Jag som har mått hyffsat bra ända fram till nu... :(

• babyboom86
    Lucia1987 skrev 2010-11-09 22:42:09 följande:
    Skönt o höra, vart har alla tagit vägen =) Eller så är det bara jag som hänger här oftare eftersom man har en liten imagen och hänger här varje kväll heheh  =)

Hur mår du annars?
    Hur går det för brorsan i Afghanisatan ?

Tänker på er Oskyldig 
    hehe, ja man är ju här lite oftare då. Men jag brukar ändå va inne varje kväll när jag ändå sitter å surfar runt =) Läste bloggen din, får man fråga vad som hänt? Först trodde jag det va nåt med liten i magen men nu förstår jag att så inte är fallet, SKÖNT!
    Jo, det är väl bra med mig, är lite nojjig att jag kanske lyckats bli gravid bara men annars är det fint! =D hahahaahaha
    När vi hade sex för snart 2 veckor sedan så hade vi inte en enda jäkla tanke på att skydda oss, DUMT, speciellt eftersom jag inte ammar. Men tror jag hade i bakhuvudet att det tog så lång tid innan jag fick tillbaka mensen efter julia å sen när vi best'mde oss för ett syskon så tog det några försök. Men iaf, detta va på fredagen och under lördagen började jag få som typ mensvärk å jättemkt flytningar, äckligt som fan vare. Det höll i sig ett par dagar, så då började ju självklart tankarna snurra. Så fort mensen kommit igång ska jag sätta in en spiral...!
    Nån som vet hur länge man har synliga ådror på boobisarna efter man fött å inte ammar, är 2 mån sen jag slutade nu å ser fortfarande ut som spindelnät å vårtgårgarna är mörka...buhuuu. Det har tidigare varit mina första grav.symptom.
    Med bror min är det bra, gullig du är som tänker på mig:) Han åkte ner förra veckan igen så nu väntar vi bara till december så han får komma hem för gott!
  • babyboom86
    Alvine skrev 2010-11-10 09:18:27 följande:
    Lever jag med men det är väl på gränsen, spyr hela tiden känns det som... Jag som har mått hyffsat bra ända fram till nu... :(
    nää fy, stackare! Vilken vecka är du i? Kompis till mig som oxå väntar barn igen, har legat inne 4 lr 5 ggr för dropp. Hon mådde skit med första å mår ännu sämre nu tydligen. Blir inga fler sen säger hon =)
  • Lucia1987
    babyboom86 skrev 2010-11-10 09:18:27 följande:
    hehe, ja man är ju här lite oftare då. Men jag brukar ändå va inne varje kväll när jag ändå sitter å surfar runt =) Läste bloggen din, får man fråga vad som hänt? Först trodde jag det va nåt med liten i magen men nu förstår jag att så inte är fallet, SKÖNT!
    Jo, det är väl bra med mig, är lite nojjig att jag kanske lyckats bli gravid bara men annars är det fint! =D hahahaahaha
    När vi hade sex för snart 2 veckor sedan så hade vi inte en enda jäkla tanke på att skydda oss, DUMT, speciellt eftersom jag inte ammar. Men tror jag hade i bakhuvudet att det tog så lång tid innan jag fick tillbaka mensen efter julia å sen när vi best'mde oss för ett syskon så tog det några försök. Men iaf, detta va på fredagen och under lördagen började jag få som typ mensvärk å jättemkt flytningar, äckligt som fan vare. Det höll i sig ett par dagar, så då började ju självklart tankarna snurra. Så fort mensen kommit igång ska jag sätta in en spiral...!
    Nån som vet hur länge man har synliga ådror på boobisarna efter man fött å inte ammar, är 2 mån sen jag slutade nu å ser fortfarande ut som spindelnät å vårtgårgarna är mörka...buhuuu. Det har tidigare varit mina första grav.symptom.
    Med bror min är det bra, gullig du är som tänker på mig:) Han åkte ner förra veckan igen så nu väntar vi bara till december så han får komma hem för gott!
    Skönt att hör att han mår bra =)

Jag jag tar ett litet blogg uppehåll har inget med bebis att göra utan det är jag som är problemet...Har blivit en riktig deppkärring och blir sur och gråter för typ ingenting =(

Så jag tar en pause från bloggandet eftersom jag inte känner något för bloggen just nu ,,,,Men det går säkert över snart =)
  • Alvine
    babyboom86 skrev 2010-11-10 09:20:35 följande:
    nää fy, stackare! Vilken vecka är du i? Kompis till mig som oxå väntar barn igen, har legat inne 4 lr 5 ggr för dropp. Hon mådde skit med första å mår ännu sämre nu tydligen. Blir inga fler sen säger hon =)
    Jag är i vecka 13 (12+ nånting) och har mått illa sen början men kring vecka 9 släppte det, men nu är det tillbaka igen... Men jag har kommit på att fil hjälper på morgonen, med socker i ;)
  • Lucia1987
    Alvine skrev 2010-11-10 15:16:14 följande:
    Jag är i vecka 13 (12+ nånting) och har mått illa sen början men kring vecka 9 släppte det, men nu är det tillbaka igen... Men jag har kommit på att fil hjälper på morgonen, med socker i ;)
    Jag går in i v.11 idag =)  
  • smultronrt
    babyboom86 skrev 2010-11-10 09:20:35 följande:
    Det sa min kompis med när hon låg inne större delar av sin graviditet med första barnet.. Nu har hon fyra barn :P
    saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7