• babyboom86

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Vi har följt varandra ett bra tag nu och här fortstter vi följa våra barns utveckling,

vissa väntar syskon, andra planerar. Här diskuterar vi allt som vi känner för!

Välkomna tjejer!

• Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7
  • Alvine

Jag känner mig jättegravid :) Mår illa och tuttarna har växt en storlek och är ömma som bara den... Plus att jag har lite värk till och från i magen, känns mest uppsvälld och spänd där nere i magen, vissa nätter kan jag inte ens ligga på mage och sova...

Det är så himla svårt att låta bli och hoppas. Tänk så är det inget, då blir jag besviken. Men då vill jag ha mens nu, innan den 23:e, annars förlorar jag min SGI, i såfall tar vi några månaders uppehåll i bejbisverkstan så jag hinner jobba upp den igen...

Hoppas hoppas hoppas! Hoppas du också har ett litet frö Lucia :)

• smultronrt

Grattis till bebis Baby..

Håller tummarna för er andra..

Själv får jag vänta på en liten ett bra tag till verkar det som eftersom jag nyligen blivit singel... Men vad säger dom.. DE SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT VÄNTAR ALDRIG FÖR LÄNGE...

Lycko kramar till er alla

saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • Lucia1987

Tjejer.....Kan man vara gravid trort att man tagit abort piller och blödigt arslet av sig i 3 veckor??

Har en vän som gjort abort och idag när hon skulle på efterkontroll så visade testet gravid.

Hon ska på VUL imorgon för att se vad det är som pågår.

• alem
    Lucia1987 skrev 2010-08-16 18:00:42 följande:
    Tjejer.....Kan man vara gravid trort att man tagit abort piller och blödigt arslet av sig i 3 veckor??

Har en vän som gjort abort och idag när hon skulle på efterkontroll så visade testet gravid.

Hon ska på VUL imorgon för att se vad det är som pågår.

japps de kan man vara
    (¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Alvine

Ingen bejbis här :( fick mens inatt och sitter här med mensvärk :( men vi hinner med ett försök till ännu innan celina är 18 månader ;) hon böir det den 23e och idag är det ju bara 17e så om jag skulle bli gravid nu så räknas det väl ändå som att grav har startat före hon är 18 mån???

• Sarah84

Kikar in lite här.
    Har 2 barn på 3år & 1år.
    Fick dottern vid 23 år & sonen vid 25år =)

*Agnes 2007-05-14 * Gustav 2009-08-19*
  • alem
    Alvine skrev 2010-08-17 07:45:26 följande:
    Ingen bejbis här :( fick mens inatt och sitter här med mensvärk :( men vi hinner med ett försök till ännu innan celina är 18 månader ;) hon böir det den 23e och idag är det ju bara 17e så om jag skulle bli gravid nu så räknas det väl ändå som att grav har startat före hon är 18 mån???
    är det för att skydda din SGI du är ute efter eller att ha samma FP som med Celina?
    För är det med samma fp så räcker det med att du blir gravid innan hon fyller 2 år.
    Sarah84 skrev 2010-08-17 07:58:49 följande:
    Kikar in lite här.
    Har 2 barn på 3år & 1år.
    Fick dottern vid 23 år & sonen vid 25år =)
    Hej och välkomen
    (¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • babyboom86

Hej tjejer!
    Kul att det börjar bli dags för syskon!! Men ni är lite sena tkr jag;)

Här rullar dagarna i ett känns de som, håller väl på att få kläm på allting nu tror jag. Även om den största omställniingen är att gå från 0 till 1 barn så är det lite mer mäckigt med 2 barn, iaf såhär i början innan man vant sig. Men det går fint med allting iaf. Lilleman, so fortfarande inte fått nå namn än, sover å äter mest. Han är helt annorlunda mot hur Julia va som aldrig sov å skulle ha tutte hela tiden. Han äter var 3e timme å sover mest däremellan, tar nappen (tack gode gud) å är allmänt lugn å tillfreds med livet. Antar att man själv är aningen lugnare denna gång oxå, va ju inte alltför längesen man hade en liten men gud va fort man glömmer, är de verkligen sådär små i början?! hahah Julia väger bly nu känns de som å verkar så stor plötsligt, fast man får ju inte glömma att hon faktiskt är liten fortfarande. Köpte en ståbräda i fredags, har ingen syskonvagn ännu, tänkte vänta lite å se hur det verkar innan vi köper nån. Men en ståbräda fick de bli så jag kan ta med lilleman till dagis vid hämtning. Han har fått suttit i bärsjal fram till nu  men det blir så fruktansvärt svettigt å äckligt! =)

Lucia-jag va/är ju testoman så jag skulle börjat testat redan nu, hehe. Men tror man kan börja en 3, 4 dgr innan bim iaf.
    Hoppas verkligen att ni får ett plus! Vi fick ju kämpa lite med syskonet, tog sig på 5e försöket efter jag köpt ett digitalt äl test. Jag hade så oregelbunden mens efter förra fl, men trodde ändå jag hade någorlunda koll på när jag hade äl vilket visade sig va helt fel. Men när jag väl köpte ett digitalt ältest så PANG, gick de me en gång! Så det är ett litet tips om de inte skulle ta sig för er nu å du börjar bli otålig sen ;)  men hoppas som sagt att du slipper! Håller tummarna!

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7