• babyboom86

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Vi har följt varandra ett bra tag nu och här fortstter vi följa våra barns utveckling,

vissa väntar syskon, andra planerar. Här diskuterar vi allt som vi känner för!

Välkomna tjejer!

• Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7
  • smultronrt
    neele skrev 2010-10-16 20:34:54 följande:
    smultronrt: vet inte exakt vad som hänt, men har förstått att du har förlorat din dotter. Vet att jag aldrig kommer förstå hur det känns, men vill bara säga att jag är väldigt ledsen att läsa det! Hoppas innerligt att du kommer få ett nytt litet barn, även om det inte kan ersätta din dotter.

Skönt att läsa att det långsamt börjar vända och att du vill se framåt igen och att du hittat en kille

Ville bara skriva det, kram till dig!
    Tack så mycket det var snällt. 

Jag blir alltid lika glad när jag är inne på FL och läser alla fina komentarer.. TACK
    saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • smultronrt

Saknar verkligen och längtar efter alla Graviditets symptom.. Är så glad för eran skulle som är där igen.. Håller alla tummar och tår för att ni får underbara gravidteter, förlossningar och barn..

Kramar till er alla

saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • Lucia1987
    babyboom86 skrev 2010-10-18 08:46:24 följande:
    Hej och välkomna alla nya!

Lucia- hoppas att allt är som det ska å du ska få slippa blöda denna gång!

För egen del känns det som vissa dgr att mensen är påväg tillbaka, hoppas att det inte tar lika lång tid som sist.
    Annars mår vi rätt okej, har en tung oro som jag bär på bara, med en bror nere i Afghanistan, fruktansvärt vad det är mkt skit som händer där nu. Men men.

Hoppas ni övriga mår bra!
    Ursh det där var inte alls kul att läsa, hoppas verkligen av hela mitt hjärta att allt ska gå bra för honom och dom andra. Blev så ledsen när jag läste om vad som hände  )=

Berätta gärna hur det går för honom.....När får dom komma hem ? )= 
  • babyboom86
    Lucia1987 skrev 2010-10-18 17:10:43 följande:
    Ursh det där var inte alls kul att läsa, hoppas verkligen av hela mitt hjärta att allt ska gå bra för honom och dom andra. Blev så ledsen när jag läste om vad som hände  )=

Berätta gärna hur det går för honom.....När får dom komma hem ? )= 
    ja fyfan, inte alls roligt, va ska dom dit å göra?!! i eftermiddag har det varit ännu mer beskjutningar med två svårt skadade, han ringde mamma å berättade att allt va okej, innan man får se det på nyheterna och bli än mer orolig.
    I december är han färdig med sin tjänstgöring men han kommer hem denna vecka på en liten permiss, ska bli så härligt att se hnm.
  • pao86

Hoppar gärna in här med!

Fick mitt första barn, en son för drygt 2 veckor sen :) är 24 år o bor i sthlm :)

• alem

här är vi inne på 4.e veckan med sjukstuga... fy tusan för hosta, rinniga näsor och ont i halsen säger jag bara!!!

Och nu blir det försök 16 till syskon.. börjar bli rätt less så borde väl slappna av och vänta till mars månad nu så borde det ju ta sig eftersom det är då de verkar funka och varannan gång så borde de ju funka denna gången eftersom det sket sig den förra gången så!
    Känns helt sjukt ju att Ayla snart blir 2 år!
    Varit iväg till gekås och en snabb visit i danmark i helgen när syster med familj varit på besök och handlat lite julklappar och födelsedagspresenter...
    2månader kvar till 2års kalas för henne och 25års kalas för mig!
    *ålders nojja* haha

Men bara så ni vet så tänker jag vara busig och stanna kvar med mina små inflikar här i tråden även efter min födelsedag hehe

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • neele
    babyboom86 skrev 2010-10-18 18:00:39 följande:
    ja fyfan, inte alls roligt, va ska dom dit å göra?!! i eftermiddag har det varit ännu mer beskjutningar med två svårt skadade, han ringde mamma å berättade att allt va okej, innan man får se det på nyheterna och bli än mer orolig.
    I december är han färdig med sin tjänstgöring men han kommer hem denna vecka på en liten permiss, ska bli så härligt att se hnm.
    Hade helt missat vad som hänt i Afghanistan. Usch, fy vad hemskt En kompis var där nere i vintras när två killar stupade, kändes väldigt obehagligt, så jag kan inte tänka mig hur det måste kännas att ha sin bror där! Skönt att han kommer hem lite, var det redan planerat eller berodde det på det som hänt?

alem: här har vi har haft tre sjukveckor utan dagis. första veckan gipsarm(!), andra veckan magsjuka och tredje veckan feber... idag var hon där första dagen igen, men det gick helt utmärkt mot min förmodan
    Håller tummarna för syskonförsöket!
  • babyboom86
    neele skrev 2010-10-18 22:36:20 följande:
    Hade helt missat vad som hänt i Afghanistan. Usch, fy vad hemskt En kompis var där nere i vintras när två killar stupade, kändes väldigt obehagligt, så jag kan inte tänka mig hur det måste kännas att ha sin bror där! Skönt att han kommer hem lite, var det redan planerat eller berodde det på det som hänt?

alem: här har vi har haft tre sjukveckor utan dagis. första veckan gipsarm(!), andra veckan magsjuka och tredje veckan feber... idag var hon där första dagen igen, men det gick helt utmärkt mot min förmodan
    Håller tummarna för syskonförsöket!
    Ledigheten var redan planerad, sen är det bara att hålla ut till mitten av december när han är färdig där nere.
    En kompis till hnm har lämnat både fru å två barn hemma, varav den ena bara va nån månad när han åkte. Kan inte föreställa mig hur hon måste känna, uscha.
Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7