• babyboom86

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Vi har följt varandra ett bra tag nu och här fortstter vi följa våra barns utveckling,

vissa väntar syskon, andra planerar. Här diskuterar vi allt som vi känner för!

Välkomna tjejer!

• Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7
  • alem
    babyboom86 skrev 2011-03-23 08:24:36 följande:
    jag är GRAVID tjejer! =D men bara i v5(6 imorn) så inget som är officiellt än! =)
    Grattis!

Själv är vi inne på 21a försöket utan att lyckas nu
    (¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • babyboom86
    alem skrev 2011-03-23 10:31:59 följande:
    Grattis!

Själv är vi inne på 21a försöket utan att lyckas nu
    tack =)
    men va tråkigt att det inte vill ta sig för er! har lr kmr ni ha nån kontakt med läkare å så för att få hjälp?
  • Alvine

Grattis baby! Jag hade nog aldrig orkat med en tredje också! Nu är det sista!! Börjar bli så less på graviditeten sen att jag måste genom en till förlossning gör det inte bättre :/

Vad tråkigt alem :( Vet bara hur frustrerad jag var när den här bejbisen inte ville bli till, och vi försökte bara 8-9 månader... Hoppas det tar sig snart för er också :)

• neele

Grattis babyboom! Har inte sån stor koll, hur gamla är dina andra barn?

Så tråkigt att det inte vill funka för er alem Hoppas, hoppas att det funkar snart!

Alvine: Hur långt är det kvar tills bebisen kommer? Vet ni vad det blir?

• alem
    babyboom86 skrev 2011-03-23 11:51:07 följande:
    tack =)
    men va tråkigt att det inte vill ta sig för er! har lr kmr ni ha nån kontakt med läkare å så för att få hjälp?
    nya regler i västragötaland...
    har man tidigare gemensamma barn som kommit till på "naturlig väg" så måste man ha försökt i 2 år om man inte vill punga ut med pengar ur egen ficka för att få kolla upp vad som kan vara fel...
    (¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Alvine

Neele: jag är i v.31 snart är det bara 60 dagar kvar :) Vi har inte tagit reda på vad det blir för sort den här gången. Håller på att bli tokig, är så himla nyfiken!!! Jag har varit bombsäker på att det är en tjej, men nu börjar jag tveka :)

• Alvine

Den 8e juni kom Celinas lillasyster Mila till världen! Hon vägde hela 4550 gram och var 52 cm lång!

Sipprade vatten utan att veta om det så jag blev inlagd på bb den 7e i väntan på att det skulle dra igång av sig själv. Efter 2 dygn med onda värkar och noll sömn drog helvetet igång. Hade hemska värkar, kämpade så långt jag kunde med bara lustgas eftersom jag reagerade dåligt på Eda sist. Men efter 12 timmar pallade jag inte mer och fick en Eda. Den här gången gick det bättre och jag slapp biverkningar, men jag fick inte ut nån effekt av den utan fortsatte med helvetes värkar och lustgas. Efter 16 timmar kom äntligen krystvärkarna och det är nog det bästa jag har varit med om. Värkarna gjorde inte ont längre och ut kom hon! Bara 40 minuter tog det :) synd att inte hela förlossningen var så enkel. Men jag är glad att jag klarade mig igenom förlossningen utan ett snitt (har ett akutsnitt med första barnet) så skönt att må bra efter förlossningen :)

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7