20-25 årsåldern, första barnet vol.7
Hej tjejer! (om ni kommer ihåg mig ännu??) Jag har varit helt off nu ett bra tag Men nu är jag tillbaka, lovar. Hittade först nu att FL har en app. så nu har jag tid att vara lite mer aktiv här, hoppas jag iaf! Det är inte ofta jag slår på datorn när jag har en Iphone ;)
Allting är då bra med oss, Celina har börjat gå för lite mer än en månad sen. Hon är väldigt försiktig ännu, ramlar inte ofta, och vill inte riktigt gå var det ser knöligt ut ;) På måndag ska hon börja på dagis, eller jag ska börja skola in henne åtminstone. Sen börjar jag jobba igen den 1a september.
Har inte orkat läsa igenom allt som ni har skrivit, datorn är superseg! Men jag såg att det är några som planerar en till, och vissa är till och med gravida! KUL!! :) Jag är nog också gravid. Har väldigt oregelbunden mens, men har inte skyddat mig sen Celina föddes, så jag blev less när det inte blev nån bejbis så jag köpte äl tester och blev gravid direkt, tror jag. Har fått två jättesvaga plus, men jag känner mig gravid. Så jag är nog det. Ska vänta till nästa fredag och göra ett sista gravtest. Eftersom mensen är så himla oregelbunden så vet jag inte när jag ska ha mens... MEN JAG HOPPAS!!