• babyboom86

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Vi har följt varandra ett bra tag nu och här fortstter vi följa våra barns utveckling,

vissa väntar syskon, andra planerar. Här diskuterar vi allt som vi känner för!

Välkomna tjejer!

• Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7
  • Fiyali

Jag hittade hit men jag är ny och hoppas välkommen :)
    Är 24, får mitt andra barn om 20 dagar! Weee!
    Fick första dottern när jag var 21!

...ibland räcker det inte med att man gör sitt bästa, ibland måste man göra det som krävs...
  • babyboom86
    Fiyali skrev 2010-03-11 08:01:45 följande:
    Jag hittade hit men jag är ny och hoppas välkommen :)Är 24, får mitt andra barn om 20 dagar! Weee!Fick första dottern när jag var 21!
    välkommen! Va spännande, snart dags då;) vet ni vad det blir?
    Jag ska få nr 2 i augusti, har en tjej på 14 månader nu så det kommer bli full fart. Håller precis på å skola in henne, tänkte läsa en kurs nu i vår, kan va kul å hinna med sig själv lite grann innan nästa bebis kommer =)
    Hur mår du? börjar du bli nervös?
  • Fiyali
    babyboom86 skrev 2010-03-11 08:35:50 följande:
    välkommen! Va spännande, snart dags då;) vet ni vad det blir? Jag ska få nr 2 i augusti, har en tjej på 14 månader nu så det kommer bli full fart. Håller precis på å skola in henne, tänkte läsa en kurs nu i vår, kan va kul å hinna med sig själv lite grann innan nästa bebis kommer =) Hur mår du? börjar du bli nervös?
    Jag ska få en liten flicka till, en liten Evelyn blir det den här gången :) Vet ni själva eller det är för tidigt?
    Går det bra med inskolningen då?
    Ja jag har precis inskolat min stora tjej också, så jag läser kursmaterial på min fritid, för att känna att jag också har gjort något "bara för mig själv" på sista tiden :)
    Jag är super nervös! Har hela tiden hoppats på att få föda vaginalt men nu får jag inte det längre, så nu känns allt så overkligt när man fått ett "slutgiltigt datum", hade känts skönt annars att känna värkarna smyga sig på och hinna gå in mentalt i det utan större stress:)
    ...ibland räcker det inte med att man gör sitt bästa, ibland måste man göra det som krävs...
  • babyboom86
    Fiyali skrev 2010-03-11 09:38:41 följande:
    Jag ska få en liten flicka till, en liten Evelyn blir det den här gången :) Vet ni själva eller det är för tidigt? Går det bra med inskolningen då?Ja jag har precis inskolat min stora tjej också, så jag läser kursmaterial på min fritid, för att känna att jag också har gjort något "bara för mig själv" på sista tiden :)Jag är super nervös! Har hela tiden hoppats på att få föda vaginalt men nu får jag inte det längre, så nu känns allt så overkligt när man fått ett "slutgiltigt datum", hade känts skönt annars att känna värkarna smyga sig på och hinna gå in mentalt i det utan större stress:)
    Vi vet inte va de blir denna gång, är bara i v16 än så länge med tror inte vi kommer ta reda på det heller. Med dottern gjorde vi det men denna gång vill jag nog ha den överraskningen =)
    Hur kommer de sig att du ska få göra kejsarsnitt?
  • litenbebis2009

Hej tjejer,

Nu har även jag hittat hit! Jag är 23 år och har en son som är 1 år gammal. Vi bor på Lidingö i Stockholm, finns det fler mammor som bor i närheten? Det är svårt att hitta på saker att göra dagtid och folk att träffa. Hur får ni tiden att gå? I mellan städning, blöjbyten, mat etc.

• alem

välkomen liten
    Vi gör inte så mycket, är ute om vädret tillåter, brukar umgås med några andra mammor lite nu och då som jag hängt ihop med sedan maj-08 ca
    Leker och busar, bakar, går på stan...

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7