• babyboom86

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Vi har följt varandra ett bra tag nu och här fortstter vi följa våra barns utveckling,

vissa väntar syskon, andra planerar. Här diskuterar vi allt som vi känner för!

Välkomna tjejer!

• Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7
  • Lucia1987
    alem skrev 2010-03-18 13:14:43 följande:
    tycker det är orättvist att ni som har ungar som är yngre än min har fått dagisplats och skolar in och vi väntar fortfarande på att höra om att få en plats! *morrar* haha
    Oj vi fick reda på vår garanti månad för 3 månader sen och  fick vi veta vilket vilket dagis det blev.
    Men när skickade ni in ansökan om dagis platsen ?
  • babyboom86

hej allihopa!
    Hoppas ni mår bra. Jag har haft riktiga skitdygn å spenderat en natt på sjukhus....blä för de säger jag bara. men vi mår fint,fick titta på bebis oxå, h*n mår kanon å nu har jag börja kännt röreöser jättemkt.
    Hela historien finns å läsa på bloggen!

• alem
    Lucia1987 skrev 2010-03-19 19:25:07 följande:
    Oj vi fick reda på vår garanti månad för 3 månader sen och  fick vi veta vilket vilket dagis det blev. Men när skickade ni in ansökan om dagis platsen ?
    det är 4mån garanti här, och det drog ut på tiden innan vi fick iväg papprena lite så vi sökte från 1/3.e men den 5/4 har det gått 4månader sedan vi skickade in så det är ju då senast hon ska börja enligt garantin...
    men vi har som sagt inte hört något ännu så de ser ju inte så ljust ut tycker jag...
    (¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Fiyali

10 dagar kvar tills bebis nummer två! Shit nervös!!! Hahaha

...ibland räcker det inte med att man gör sitt bästa, ibland måste man göra det som krävs...
  • Lucia1987
    Fiyali skrev 2010-03-21 22:08:46 följande:
    10 dagar kvar tills bebis nummer två! Shit nervös!!! Hahaha
    Lycka till nu =D Vill också ha en bibis till =)
    Förresten tjejer så har Annabelle tagit sina första steg igår.... Hon var så jävla söt så jag bet mig själv i läppen av glädje =D
  • babyboom86

Idag har vi varit på RUL =D allt såg fint ut, så härligt!
    men hon som gjorde undersökningen verkade lite koko,haha, först sa han att de såg ut som att jag va i v17, sen i v16, hur fasiken är de möjligt sa jag..hahah. men sen när hon la in alla måtten så stämde de med va vi hade trott, blev flyttad en dag bara. Fasiken, vi har gjort 3 ultraljud innan hur fel kan man ha liksom!
    sen frågade karln min om man  kunde se könet. osäkert sa hon men vi kan ju försöka kika. Ja de ser ut som att det är en pojke, säger hon rätt ut! hahah
    men såklart, de kan man ju inte veta säkert men nog såg vi att det stack ut en liten grej mellan bena! =P det är ju lättare att ta fel om man säger att det är en tjej, så de jag kännt på mig kanske stämmer då =)
    Däremot ska jag tillbaka på ett ul i v30-32, för hon kunde inte riktigt se va moderkakan sluta(min kissblåsa va inte full så hon såg inte så bra), nu såg det ut som att den låg precis för där bebisen ska ut...vilket kanske inte är nån höjdare men den ska ju flyttas med upp när bebisen växer men det verkade den inte rikigt ha gjort än...=/ blir man snittad då lr om den ligger för?

• alem
    babyboom86 skrev 2010-03-23 12:12:52 följande:
    Idag har vi varit på RUL =D allt såg fint ut, så härligt!men hon som gjorde undersökningen verkade lite koko,haha, först sa han att de såg ut som att jag va i v17, sen i v16, hur fasiken är de möjligt sa jag..hahah. men sen när hon la in alla måtten så stämde de med va vi hade trott, blev flyttad en dag bara. Fasiken, vi har gjort 3 ultraljud innan hur fel kan man ha liksom!sen frågade karln min om man  kunde se könet. osäkert sa hon men vi kan ju försöka kika. Ja de ser ut som att det är en pojke, säger hon rätt ut! hahahmen såklart, de kan man ju inte veta säkert men nog såg vi att det stack ut en liten grej mellan bena! =P det är ju lättare att ta fel om man säger att det är en tjej, så de jag kännt på mig kanske stämmer då =)Däremot ska jag tillbaka på ett ul i v30-32, för hon kunde inte riktigt se va moderkakan sluta(min kissblåsa va inte full så hon såg inte så bra), nu såg det ut som att den låg precis för där bebisen ska ut...vilket kanske inte är nån höjdare men den ska ju flyttas med upp när bebisen växer men det verkade den inte rikigt ha gjort än...=/ blir man snittad då lr om den ligger för?
    i typ 90 % av fallen iaf så växer kakan med Annars så blir det nitt för bebisen kommer inte ut om kakan täpper för hålet...
    Men det får man veta i v.32 ca när man gör nästa UL ev om den inte flyttat sig kan man få en tid i v.35 och är den inte flyttad då så sätter man tid för snitt... Antingen redan i v.32 eller senast i v35 tror jag det är
    (¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • babyboom86
    alem skrev 2010-03-23 12:37:59 följande:
    i typ 90 % av fallen iaf så växer kakan med Annars så blir det nitt för bebisen kommer inte ut om kakan täpper för hålet... Men det får man veta i v.32 ca när man gör nästa UL ev om den inte flyttat sig kan man få en tid i v.35 och är den inte flyttad då så sätter man tid för snitt... Antingen redan i v.32 eller senast i v35 tror jag det är
    åå hua, hoppas att den flyttar på sig då...
  • Fiyali
    Lucia1987 skrev 2010-03-22 21:51:25 följande:
    Tack :)
    Vecka 36+1 idag, och nu blev det snitt imorgon istället!
    ...ibland räcker det inte med att man gör sitt bästa, ibland måste man göra det som krävs...
Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7