• babyboom86

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Vi har följt varandra ett bra tag nu och här fortstter vi följa våra barns utveckling,

vissa väntar syskon, andra planerar. Här diskuterar vi allt som vi känner för!

Välkomna tjejer!

• Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7
  • smultronrt

här värkar tråden ha dött ut. tänkte komma in och se hur det går för mina gammla grav-kompisar och tala om att jag äntligen ska ge mig på det igen. denna gång har jag en fin man att della det hela med och två undebara styvsöner som längtar efter ett småsyskon. hoppas ni alla har det bra.. kramar från mig och ängeln Robin

saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • pao86

Här försöker vi oxå få syskon men än så länge händer det inte :(

• alem

vi kämpar vidare vi och är på syskonförsök 28 nu men fortfarande ingenting... 

Ätit pergo i 3 månader men hjälper inte tyvärr... har 3 månader kvar att pröva annars blir det dyrt och ivf eller inget alls
    Är så sjukt less på vänta, hoppas, förtvivlas...
    Orkar inte med allt längre snart....  

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • alem
    pao86 skrev 2011-10-11 17:20:04 följande:
    Pergo? Vad e det? Går det köpa receptfritt?
    det är ett hormonpreparat som stimulerar ägglossning.. 
    det kan man få på recept om det finns belägg för att använda det via en gynekolog 
    (¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • smultronrt

alem: vet att det är jobbigt. har själv kämpat mig fram till graviditeten med Robin. sen gick det som det gick. det viktiga är att inte ge upp hoppet och se det posetiva. Du har ju en undebar dotter. Kramar. vet att vi båda en dag kommer få våra efterlängtade plus.

• babyboom86

hej i tråden!
    Jobbigt för er som kämpar, hoppas så få för er skull att det ska ta sig snart!
    smultronrt- va roligt för dig! Å två bonusar oxå, underbart, blir ni en stor å fin familj =D

Själv är jag inne på sluttampen nu med denna graviditet, av de tre gånger jag varit gravid så måste jag säga att denna varit lättast, trots att jag varit sjukskriven för hotande förtidsbörd sen v28. Nu börjar jag istället känna mig redo att klämma ut ungen så hoppas det inte är så många veckor kvar nu.

Kramar till er!        

• Lelle87

gratttis... :) jag väntar en andra här mycke jobbigare bara spyr o spyr är ändå i v 17 snart

• smultronrt

baby: ja det blir vi. två grabbar är det på 7 och 8 år. så killen hoppas på en dotter. jag blir bara glad om jag får ett friskt barn. hur lång tid har kvar.

• JoRi

Meen, här har jag gått och undrat vad som hände med alla i tråden som jag började skriva i 2008 när jag var gravid med Love. Och så visar det sig att jag missat denna nya tråd där alla pratat vidare. :/ 
    Ifall någon fortfarande läser här så har jag nu uppdaterat mig

Smultronart - Hoppas det går bra med bebisbakandet och att du mår bra!

Alem - Hoppas det går bra med syskonförsöket, håller tummarna hårt för att det har gått vägen!

Baby - Hoppas allt gått bra med den lilla bebisen och allt runtomkring!

Mycket hoppas blev det. ;)

Själv fick jag en dotter, Freja, den 22 juli i somras. Hon har nyss börjat krypa, försöker resa sig och säger mamma mest hela tiden. Love fyller 3 år i maj och har blivit stora killen, tiden går fort!

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7