• babyboom86

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Vi har följt varandra ett bra tag nu och här fortstter vi följa våra barns utveckling,

vissa väntar syskon, andra planerar. Här diskuterar vi allt som vi känner för!

Välkomna tjejer!

• Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7
  • alem

livstecken!

Fullt upp med jobb och förskola och renovering och jox så är lite off!
    men kikar in titt som tätt!

Inskolningen här gick galant.
    Och dagarna efter nu funkar kanoners dom med, inte en endaste tår eller gnäll efter mamma/pappa eller annars.
    Äter fint, är först in och lägga sig på sin madrass och somnar utan problem.
    Är så duktig och så och hämtar ny blöja när hon gjort på sig, städar efter sig, lyssnar på fröknarna, hjälper alla andra barnen och leker med allt och alla jätte fint.
    Hon har redan sedan 4e dagen en bästis som heter Tilda och häromdan skaffa hon sig en "pojkvän" hehe som är 3 år och heter Rasmus

Nya ord kommer varje dag nu och hon klarar av att vara långa dagar på förskolan prima, tråkigt att gå miste om så mycket tid tillsammans, vi får lite drygt 40min-3tim med varandra på kvällarna skit tråkigt men inge att göra åt saken vi måste ju jobba så...
    Inga som hellst problem med mat ochsovning hemma heller, hon skiner upp och längtar till förskolan på mornarna och vill gärna stanna kvar ett bra tag vid hämtning och visa alla grejer hon gjort och lekt med under dagen och presentera oss för sina kompisar

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Alvine

Hej tjejer!
    Här är vi också vid liv, men det är svårt att hitta tid att sitta vid datorn nu när man har både jobb och dagis. Men vi är högst vid liv för idag har jag fått reda på att jag är GRAVID! Jag blev hur lycklig som helst. Jag hade helt gett upp hoppet och slutat försöka ens! Och så blev jag gravid direkt. Är bara i vecka 6-7 nånting, men jag hoppas det går vägen och att jag slipper få fler missfall. Det hade varit underbart! BF i slutet på maj! :)

Hoppas allt är bra med er och att ni andra som försöker fixa syskon fixar det nu så vi blir många med BF ungefär samtidigt igen :)

• Lucia1987
    Alvine skrev 2010-09-24 13:05:17 följande:
    Hej tjejer!
    Här är vi också vid liv, men det är svårt att hitta tid att sitta vid datorn nu när man har både jobb och dagis. Men vi är högst vid liv för idag har jag fått reda på att jag är GRAVID! Jag blev hur lycklig som helst. Jag hade helt gett upp hoppet och slutat försöka ens! Och så blev jag gravid direkt. Är bara i vecka 6-7 nånting, men jag hoppas det går vägen och att jag slipper få fler missfall. Det hade varit underbart! BF i slutet på maj! :)

Hoppas allt är bra med er och att ni andra som försöker fixa syskon fixar det nu så vi blir många med BF ungefär samtidigt igen :)
    OOOOhhhh men grattis  =D

Gissa vad... Idag fick jag reda på att jag avr GRAVID hahahahahahahhaha   fan va roligt... Lycka till nu och hoppas bebben stannar =)... 
  • alem

roligt med så många syskon
    För oss går de dock inge vidare...
    fortfarande inte hänt nå mer än ett missfall på 14försök nu

• Alvine

Vad kul Lucia! :) Då borde vi ju ha BF ungefär samtidigt ;)
    Alem: Det gick skitsegt för oss också, jag blev så less på att försöka så jag gav upp och blev tydligen gravid direkt :) Hade ett missfall förra månaden... :( Slappna av!

• Lucia1987
    alem skrev 2010-09-25 15:45:40 följande:
    grattis oxå så klart! =)
    Tack gumman och jag hoppas du också plusar snart =)

Vi försökte ett par gånger men den här gången så körde vi som vanligt och inte tänkte på det alls så vart det ett plus iaf =)

• alem

tog 3 år för oss att få till Ayla så....
    Är bara att vänta till mars nästa år så blire väl en till december bebbe, alla gånger ja blitt på smällen så hare varit i mars, jag verkar vara extra fertil just då..
    Alla graviditeter har jag haft bf 18-19e dec och det är 4st olika gånger.. och missfall/missed abortion varannan gång

• babyboom86

Grattis Alvine och Lucia! Gu så roligt!! =)

Själv längtar jag inte till att vara gravid igen...haha, kanske är bra det, har ju bara gått 7 veckor =P
    usch de sista 7 kilona vill inte lämna min kropp, känner mig så j*kla  ofräsch asså =(
    Ska bli kul å följa er nu tjejer, mot målet!

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7