• babyboom86

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Vi har följt varandra ett bra tag nu och här fortstter vi följa våra barns utveckling,

vissa väntar syskon, andra planerar. Här diskuterar vi allt som vi känner för!

Välkomna tjejer!

• Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7
  • smultronrt

Svårt att förstå att det redan har gått ett år.

Grattis Robin på din ett års dag, vart du än är!!!

Vi var till graven idag och blåste såpbubblor. Tänker er hur vackert när 7 personer blåser bubblor alla på en gång.. Jag har tagit massor med bilder som jag kommer lägg upp på min blogg sen.. jag ska länka till den här så får ni se.. Så vackert..

Kramar till er alla

saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • Lucia1987
    Så nu tjejer har jag slängt in lite bilder på min nya kropp efter vikt minskningen. Jag väger 68 kg och har nått mitt första mål..Nu ska jag kämpa vidare för att nå nästa mål och det är att gå ner till 60 kg.

kolla in bilderna på bloggen

• babyboom86
    alem skrev 2010-04-01 11:19:42 följande:
    Grattis i efterskott till Robin! Lucia: bra jobbat Hur går det med magen baby? Fiyali: grattis till nytillskottet!
    jo det går fint, den växer på =) känner inte av h*n så mycket än, hoppas på att det är en lugn bebis jag får denna gång,hahah! men har ju moderkakan i framvägg så det förklarar ju saken me =)

Glad påsk till er alla!
  • Fiyali

24 år, två barns mamma, inlagd på sjukhus med eftervård av lilla tjejen, och en två åring som feberyrar och kräker! Själv ligger jag snittad med ett oläkt snitt, skulle tagit en vecka snart tagit två och fortfarande inte läkt! reality check!! Och livet känns trots allt underbart!!! ;)

...ibland räcker det inte med att man gör sitt bästa, ibland måste man göra det som krävs...
  • alem

förskolepapper kom hem i brevlådan idag... fått plats på vårt förstahandsval iaf men startdatumen är inte fören 2010-08-16!!!! FP dagarna räcker till 2,a juli om vi har räknat rätt, därefter är det BARA lägstanivå dagarna kvar Sambon har visserligen 25dagar semester att ta ut men bara typ 10 av dem betald eftersom han inte varit anställd längre än sedan oktober förra året... vette fan hur vi ska kunna pussla ihop det hela men finns inte så mycket att göra

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • alem

fy fan vad jag bara vill stryka den här dagen ur historien!!!

Vaknar av att det är fullt med blod i sängen och har kramp i magen och det bara forsar ut blod..
    får åka in och kolla upp det och det visar sig att det är ett missfall {#lang_emotions_cry}

hinner lagom komma hem med de tråkiga nyheterna så ringer telefonen, då är det sjukhuset hemma i bollnäs som ringer och berättar att mamma är inlagd på obestämd tid och har en stor blödning som de har svårt att lokalisera och hon kommer att få blodtransfusioner i kväll och i morgon

varför ska jag aldrig få ha nån tur här i livet!!!!!

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7