• neele

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Får jag också hänga med? Är ny på familjeliv och såg tråden den här tråden.

Jag är 23 år med en dotter på femton månader. Fick henne strax innan jag fyllde 22.

Har läst igenom och önskar grattis till er tjejer som har blivit gravida igen! Hoppas allt går bra!!

• neele
    smultronrt: vet inte exakt vad som hänt, men har förstått att du har förlorat din dotter. Vet att jag aldrig kommer förstå hur det känns, men vill bara säga att jag är väldigt ledsen att läsa det! Hoppas innerligt att du kommer få ett nytt litet barn, även om det inte kan ersätta din dotter.

Skönt att läsa att det långsamt börjar vända och att du vill se framåt igen och att du hittat en kille

Ville bara skriva det, kram till dig!
  • neele

Lucia1987: Vill gärna ha en till! Men nu har jag precis börjat studera, så jag vill komma in i det lite först innan nästa kommer, så det dröjer nog ett litet tag till. Men inte för länge
    Hoppas du mår bättre, vilken vecka är du i nu?

Har inte riktigt koll på hur gamla era barn är, men min femtonmånaders har börjat säga lite ord nu! En annan ny sak är att hon slår sig själv i huvudet hela tiden, varje gång hon inte får som hon vill. Antar att det är trots i liten skala..

• neele
    babyboom86 skrev 2010-10-18 18:00:39 följande:
    ja fyfan, inte alls roligt, va ska dom dit å göra?!! i eftermiddag har det varit ännu mer beskjutningar med två svårt skadade, han ringde mamma å berättade att allt va okej, innan man får se det på nyheterna och bli än mer orolig.
    I december är han färdig med sin tjänstgöring men han kommer hem denna vecka på en liten permiss, ska bli så härligt att se hnm.
    Hade helt missat vad som hänt i Afghanistan. Usch, fy vad hemskt En kompis var där nere i vintras när två killar stupade, kändes väldigt obehagligt, så jag kan inte tänka mig hur det måste kännas att ha sin bror där! Skönt att han kommer hem lite, var det redan planerat eller berodde det på det som hänt?

alem: här har vi har haft tre sjukveckor utan dagis. första veckan gipsarm(!), andra veckan magsjuka och tredje veckan feber... idag var hon där första dagen igen, men det gick helt utmärkt mot min förmodan
    Håller tummarna för syskonförsöket!
  • neele

Hallå!

Jag är också inne här, men har en hel del att göra nu för universitetet. Dessutom gjorde min sambo en vurpa i skateboardrampen i helgen och slet sönder alla band som finns i knät... Så ja, det är lite stressigt här hemma nu

Hur är det med er? Och hur går det med magarna?

• neele

Hoho, hur mår ni allihop nu såhär innan jul?

Nästa vecka tar jag med min lilla gumma och åker hem till mina föräldrar! Ska bli så kul Hoppas bar att flygplanet lyfter...

Har ni planerat vart ni ska vara? Om ni ska fira lugnt hemma eller med hela släkten?

• neele

Här är vi tillbaks i vardagen med dagis och universitet sen i måndags. Kändes tråkigt, men lite skönt också. R tog det jättebra att gå tillbaks till dagis trots att hon fått full uppmärksamhet och uppassning i tre veckor hos mina föräldrar. Innan det hade hon en ganska jobbig period när hon vägrade släppa taget om mig, grät så fort hon inte såg mig... Maten dög inte heller och allmänt missnöjd hela tiden. Trodde jag skulle bli knäpp. Men nu är hon glad igen God fortsättning!

• neele

Grattis babyboom! Har inte sån stor koll, hur gamla är dina andra barn?

Så tråkigt att det inte vill funka för er alem Hoppas, hoppas att det funkar snart!

Alvine: Hur långt är det kvar tills bebisen kommer? Vet ni vad det blir?

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7