Inlägg från: Lucia1987 |Visa alla inlägg
  • Lucia1987

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Hej flickor....Nu har jag också hittat hit...Har inte haft tid att skriva här inne eftersom lillan var så jävla sjuk för ett par dagrar sen. Men nu mår hon bra och har kommit igång med inskolningen. Allt funkar jätte bra, bättre än förväntat faktiskt =)

Välkomna in alla ny...Kul att se att ni hittat in till oss =)
    Ha en dotter som är för 12 Mars 2009 och själv är jag 22 år! 
  • Lucia1987
    alem skrev 2010-03-18 13:14:43 följande:
    tycker det är orättvist att ni som har ungar som är yngre än min har fått dagisplats och skolar in och vi väntar fortfarande på att höra om att få en plats! *morrar* haha
    Oj vi fick reda på vår garanti månad för 3 månader sen och  fick vi veta vilket vilket dagis det blev.
    Men när skickade ni in ansökan om dagis platsen ?
  • Lucia1987
    Fiyali skrev 2010-03-21 22:08:46 följande:
    10 dagar kvar tills bebis nummer två! Shit nervös!!! Hahaha
    Lycka till nu =D Vill också ha en bibis till =)
    Förresten tjejer så har Annabelle tagit sina första steg igår.... Hon var så jävla söt så jag bet mig själv i läppen av glädje =D
  • Lucia1987
    Så nu tjejer har jag slängt in lite bilder på min nya kropp efter vikt minskningen. Jag väger 68 kg och har nått mitt första mål..Nu ska jag kämpa vidare för att nå nästa mål och det är att gå ner till 60 kg.

kolla in bilderna på bloggen

• Lucia1987

Hej tjejer...Skönt att höra att ni lever =)  Vi lever här med...Livet rullar på som vanlig för oss och framtiden ser ljus ut,

Vi har äntligen hittat det efterlängtade huset och har tackat ja...Det enda kvar nu är att vinna den här jävla budgivningen som pågår. Vi ligger först med budgivningen och ingen har lagt något bud över oss än. Det har nu gått 1 dag och jag har världens alla fjärilar i magen....!
    Hoppas vi vinner huset..
    Det finns lite bilder på min blogg på hur köket och Annabelle blivande rum ser ut =D
    Håll tummarna för oss nu!
    Annars vad har ni för er???
  • Lucia1987

Alem: Urch vad hämskt...Fick rysningar i hela kroppen....Sånt ska bara inte hända )=

Budgivningen gick bra men det klurade till sig med lånelöftet... Banken hade skrivit in fel information om att min man hade fast anställning fast jag repeterat flera gånger om att han inte hade det och att han precis hade fått tillbaks sitt jobb.

Vår arbetsgivare kunde skicka papper till banken där dom kunde garantera att han skulle bli fast inom 6 månader men inte ens det gick dom med på )=

1 minut efter att mäklaren ringer och säger att vi vunnit budgivningen ringer banken och säger att vi inte får ett lånelöfte...Så allt sket sig och jag ville bara dö på plats eftersom vi verkligen villa ha huset.

Jag ringde till vår bank och förklarade vad som hade hänt med den förra banken och dom kunde inte hjälpa oss förens om 2 veckor då dom har en ledig handläggare...Så där vart jag också förbannad eftersom idioterna inte fattar att vi vunnit ett bud men har inget lånelöfte kvar.

I sådana tillfällen borde ens egen bank kunna hoppa in och göra ett bättre jobb.

2 hela dagar var jag hemma och grät arslet av mig men nu mår vi bra och har gått vidare =)

Hur mår flickan nu??? 

• Lucia1987

Hej tjejer...Nu planeras det en tvåa för oss =D Vi jobbar på och hoppas på ett + snart =D

Vad har ni för planer????

Lisa trycker säkert ut knodden nu =D men ni andra ?

• Lucia1987

Grattis Baby.....Wiii vad roligt =D Massa kramar till er lilla familj.

Alem: Vi har inte heller skyddat oss sen Annabelle föddes men vi har varit försiktigt. Nu är vi inte det längre och kör på som vanligt =)

Alvin: Hej igen =)   Det var länge sen, hoppas allt e bra med er och hoppas att du nu e gravid om du så gärna vill det =D.

Själv kan jag inte testa mig förens om 2 veckor )=  Men är super nervös och glad =)

• Lucia1987

Tjejer.....Kan man vara gravid trort att man tagit abort piller och blödigt arslet av sig i 3 veckor??

Har en vän som gjort abort och idag när hon skulle på efterkontroll så visade testet gravid.

Hon ska på VUL imorgon för att se vad det är som pågår.

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7