Inlägg från: smultronrt |Visa alla inlägg
  • smultronrt

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Har också hittat hit.. välkommna alla nya

saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • smultronrt

Alem: Jo då det går framot. Har börjat gå på samtal 2 gånger i veckan nu.. Jag orkar inte må såhär längre och måste ta tag i mitt liv känner jag.. Sov första natten ensam sedan min dotter dog i natt.. En sömntablet och film så lyckades jag somna. Får se hur det går i natt.. Jag ska klara av detta med..

Jag mins min förlossning som om det vore igår. Längtar massor efter nästa.. Skulle kunna gå igenom själva förlossningen 1000 gånger till.. Jag hade rena drömförlossningen om man inte räknar med det som hände efter. Hon var ute på 6min och tre krystverkar.. EDA och lustgas. Älskar verkligen lustgasen även fast jag deckade några gånger av de.. lyckades ju vakna till varje gång till nästa verk.. men då var det bara att suga i sig lite gas igen och segla bort :)

• smultronrt

Svårt att förstå att det redan har gått ett år.

Grattis Robin på din ett års dag, vart du än är!!!

Vi var till graven idag och blåste såpbubblor. Tänker er hur vackert när 7 personer blåser bubblor alla på en gång.. Jag har tagit massor med bilder som jag kommer lägg upp på min blogg sen.. jag ska länka till den här så får ni se.. Så vackert..

Kramar till er alla

• smultronrt

Alem: Urs vad hämskt med mf. Men du får se det posetiv i sitvationen. Att det hände tidigt i graviditeten. viste du om att du var gravid?  eller har jag missat något i tråden?

Jag fick för mig glada nyheter idag. Överläkaren som jag anmälde för att hon inte sätt Robins fel på ultraljudet jobbar inte kvar på Motala lasaret. :D. Jag vill tro på att det är pga att hon behandlade mig fel. I vilket fall som hälst så är jag glad att hon inte kan göra om misstaget med någon annan.

En annan glad nyhet är att jag blivit tillsammans med mitt ex igen (inte Robins pappa) Jag är överlycklig för jag älskar honom verkligen. Sen så ska jag börja arbetsträna den 31 maj. ska bli skönt att få komma ut och göra något igen. allting börjar gå åt rätt håll nu. Det ända som fattas är en liten plutt.

Kramar till er alla

• smultronrt

Alem hur går det. Har du fått besök från tant röd änu??

• smultronrt
    alem skrev 2010-05-17 17:11:46 följande:
    nops Inte änMen tänker vänta minst en vecka och se om den kommer eller inte för de brukar kunna krångla en hel del..
    Håller tummarna för dig och väntar nyfiket på nyheterna!! {#lang_emotions_laughing}
  • smultronrt

Alem. grattis till nya boendet. Bara för att du fick {#lang_emotions_minus} nu så betyder det inte att det kan bli {#lang_emotions_plus} om en vecka. Jag fick ju mitt {#lang_emotions_plus} 4 veckor efter BIM

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7