Inlägg från: smultronrt |Visa alla inlägg
  • smultronrt

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Alem: Urs.. Folk är bara ute efter att förstöra. De fattar inte att folk kanske har det svårt och att de kan förstöra så mycket när de håller på sådär..

Kramar till dig..

saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • smultronrt

För en vecka sedan bliv min Robin storasyster (halvsyster) till en liten Aleksander (ja vet namnet stavas konstigt men det ska vara så) han är jätte söt och allt är bra med honom. Det känns bara så jävla orättvist..

Det är kul för Robins pappa men jag tycker han kunde ha väntat och inte skaffat barn så tidigt.. käns som han bara är ute efter att ersätta mig och Robin.

Jag har satt blommor på Robins grav idag.. Det blev jätte fint. Känns lite bättre då när jag får pyssla om min dotter..

Hoppas ni har det bra i sommarvärmen idag.. Jag tänker bara njuta nu så läge det varar.. I morgon skulle det bli dåligt väder igen..

Kramar till er alla

• smultronrt

Grattis till bebis Baby..

Håller tummarna för er andra..

Själv får jag vänta på en liten ett bra tag till verkar det som eftersom jag nyligen blivit singel... Men vad säger dom.. DE SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT VÄNTAR ALDRIG FÖR LÄNGE...

Lycko kramar till er alla

• smultronrt

Grattis Alvine och Lucia Har missat lite här ser jag.. Jag har inte varit inne på ett tag. Begravde min Mormor i Fredags.. Nu är jag trött på dödsfallen och hoppas på att det ska vända snart och jag får skapa ett liv istället. Kramar till er alla..

• smultronrt
    Lucia1987 skrev 2010-10-15 12:23:27 följande:
    Välkommen in =)
    Har allt gått bra?

Smiltron: Tack så mycket....Och beklagar sorgen, hoppas verkligen att det vänder för dig snart för det förtjänar du =)

Hur e det annars med dig ? 
    Annars mår jag faktiskt bra. Känner att livet har återgått till det normala nu och Robin känns mäst som en dröm (även om det känns förjävligt att medge det) Tårarna rinner ibland men det är mycket sällan och inga längre stunder. Känner mig tillfreds med hela sitvationen och mitt liv i stort. Jag har kommit långt och nu vill jag bara framot.. Har börjat arbetsträna och det går väldigt bra.. så nu har jag något att göra om dagarna.. Hoppas på jobb snart..
    Har hittat en kille jag verkligen gillar.. han är super gullig på alla sätt och hoppas han har känenr lika för mig. :D Så sammanfattningsvis mår jag bra som det är just nu :D
  • smultronrt
    Emach skrev 2010-10-14 15:06:45 följande:
    Jag hoppar in här,
    fick min son dagen efter att jag hade fyllt 21 & nu är han lite mer än 10 månader :) 
    neele skrev 2010-10-16 15:58:31 följande:
    Får jag också hänga med? Är ny på familjeliv och såg tråden den här tråden.

Jag är 23 år med en dotter på femton månader. Fick henne strax innan jag fyllde 22.

Har läst igenom och önskar grattis till er tjejer som har blivit gravida igen! Hoppas allt går bra!!
    Välkommna :D
  • smultronrt
    neele skrev 2010-10-16 20:34:54 följande:
    smultronrt: vet inte exakt vad som hänt, men har förstått att du har förlorat din dotter. Vet att jag aldrig kommer förstå hur det känns, men vill bara säga att jag är väldigt ledsen att läsa det! Hoppas innerligt att du kommer få ett nytt litet barn, även om det inte kan ersätta din dotter.

Skönt att läsa att det långsamt börjar vända och att du vill se framåt igen och att du hittat en kille

Ville bara skriva det, kram till dig!
    Tack så mycket det var snällt. 

Jag blir alltid lika glad när jag är inne på FL och läser alla fina komentarer.. TACK
  • smultronrt

Saknar verkligen och längtar efter alla Graviditets symptom.. Är så glad för eran skulle som är där igen.. Håller alla tummar och tår för att ni får underbara gravidteter, förlossningar och barn..

Kramar till er alla

• smultronrt
    babyboom86 skrev 2010-11-10 09:20:35 följande:
    nää fy, stackare! Vilken vecka är du i? Kompis till mig som oxå väntar barn igen, har legat inne 4 lr 5 ggr för dropp. Hon mådde skit med första å mår ännu sämre nu tydligen. Blir inga fler sen säger hon =)
    Det sa min kompis med när hon låg inne större delar av sin graviditet med första barnet.. Nu har hon fyra barn :P
  • smultronrt

här värkar tråden ha dött ut. tänkte komma in och se hur det går för mina gammla grav-kompisar och tala om att jag äntligen ska ge mig på det igen. denna gång har jag en fin man att della det hela med och två undebara styvsöner som längtar efter ett småsyskon. hoppas ni alla har det bra.. kramar från mig och ängeln Robin

• smultronrt

alem: vet att det är jobbigt. har själv kämpat mig fram till graviditeten med Robin. sen gick det som det gick. det viktiga är att inte ge upp hoppet och se det posetiva. Du har ju en undebar dotter. Kramar. vet att vi båda en dag kommer få våra efterlängtade plus.

• smultronrt

baby: ja det blir vi. två grabbar är det på 7 och 8 år. så killen hoppas på en dotter. jag blir bara glad om jag får ett friskt barn. hur lång tid har kvar.

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7