20-25 årsåldern, första barnet vol.7
Alem: Urs.. Folk är bara ute efter att förstöra. De fattar inte att folk kanske har det svårt och att de kan förstöra så mycket när de håller på sådär..
Kramar till dig..
Alem: Urs.. Folk är bara ute efter att förstöra. De fattar inte att folk kanske har det svårt och att de kan förstöra så mycket när de håller på sådär..
Kramar till dig..
För en vecka sedan bliv min Robin storasyster (halvsyster) till en liten Aleksander (ja vet namnet stavas konstigt men det ska vara så) han är jätte söt och allt är bra med honom. Det känns bara så jävla orättvist..
Det är kul för Robins pappa men jag tycker han kunde ha väntat och inte skaffat barn så tidigt.. käns som han bara är ute efter att ersätta mig och Robin.
Jag har satt blommor på Robins grav idag.. Det blev jätte fint. Känns lite bättre då när jag får pyssla om min dotter..
Hoppas ni har det bra i sommarvärmen idag.. Jag tänker bara njuta nu så läge det varar.. I morgon skulle det bli dåligt väder igen..
Kramar till er alla
Har tråden dött ut i sommarvärmen???
Grattis till bebis Baby..
Håller tummarna för er andra..
Själv får jag vänta på en liten ett bra tag till verkar det som eftersom jag nyligen blivit singel... Men vad säger dom.. DE SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT VÄNTAR ALDRIG FÖR LÄNGE...
Lycko kramar till er alla
Grattis Alvine och Lucia Har missat lite här ser jag.. Jag har inte varit inne på ett tag. Begravde min Mormor i Fredags.. Nu är jag trött på dödsfallen och hoppas på att det ska vända snart och jag får skapa ett liv istället. Kramar till er alla..
Saknar verkligen och längtar efter alla Graviditets symptom.. Är så glad för eran skulle som är där igen.. Håller alla tummar och tår för att ni får underbara gravidteter, förlossningar och barn..
Kramar till er alla
Grattis Alvine :)
här värkar tråden ha dött ut. tänkte komma in och se hur det går för mina gammla grav-kompisar och tala om att jag äntligen ska ge mig på det igen. denna gång har jag en fin man att della det hela med och två undebara styvsöner som längtar efter ett småsyskon. hoppas ni alla har det bra.. kramar från mig och ängeln Robin
alem: vet att det är jobbigt. har själv kämpat mig fram till graviditeten med Robin. sen gick det som det gick. det viktiga är att inte ge upp hoppet och se det posetiva. Du har ju en undebar dotter. Kramar. vet att vi båda en dag kommer få våra efterlängtade plus.
baby: ja det blir vi. två grabbar är det på 7 och 8 år. så killen hoppas på en dotter. jag blir bara glad om jag får ett friskt barn. hur lång tid har kvar.