• Hans Svensson

Svarta män och vita kvinnor

Läste detta inlägg i en tidning och funderar över om någon känner igen sig?

"Jag undrar om jag är en konstig kvinna eller om allt är som det ska. Mitt dilemma är att jag är besatt av svarta män. Jag har mycket sex och alltid med svarta killar.

Jag onanerar dagligen och fantiserar om svarta män. På krogen raggar jag bara mörkhyade. Vad beror min besatthet av svarta män på?

Karin"

Vad tror ni om myterna om svarta, större penisar, bättre älskare osv?

Mvh Hans

• Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor
  • Anonym (axt)
    Maryestelle01 skrev 2010-03-10 13:38:27 följande:
    Säger man inte "Once you go black, you never go back" ?
    Yes.. hahaha... Eftersom du frågar så har du inte testat än? ;P
  • Anonym (val)

Om jag ser utifrån mig själv så väljer jag inte bort ngn pga hudfärgen, men jag attraheras inte av svarta män, och då har jag haft väldigt många afrikanska män som vänner, visst var dom härliga personer, men jag kan inte enbart gå på insidan, utsidan spelar en viss roll och jag gillar vita killar, det är det jag attraheras av.
    Men rasist är jag inte, är ju nästintill korkat att kalla ngn rasist pga att dom inte attraheras av mörk hy.

Om en afrikansk man inte vill dejta en vit tjej är han rasist då?

• Anonym (axt)
    Anonym (val) skrev 2010-03-10 13:42:29 följande:
    Om jag ser utifrån mig själv så väljer jag inte bort ngn pga hudfärgen, men jag attraheras inte av svarta män, och då har jag haft väldigt många afrikanska män som vänner, visst var dom härliga personer, men jag kan inte enbart gå på insidan, utsidan spelar en viss roll och jag gillar vita killar, det är det jag attraheras av.Men rasist är jag inte, är ju nästintill korkat att kalla ngn rasist pga att dom inte attraheras av mörk hy.Om en afrikansk man inte vill dejta en vit tjej är han rasist då?
    jag är jätte korkad som ser till mer än hudfärg, sant! :P

Om en mörk inte vill ha en ljus så är den lika rasistisk i mina ögon.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-03-10 13:27:37 följande:
    Precis som jag skrev i inlägg 35. Varför måste man vara rasist för att en svart man inte tilltalar en sexuellt? Jag tänder inte på feta män heller, vad gör det mig till? Jaså, där fick man visst ha olika sexuella preferenser...... 
    Samma här. Kan inte känna någon sexuell atraktion till svarta. Kan gärna vara vän och umgås men inte att jag går igång på dom.
    Jag och några väninnor diskuterade det, då var vi två som inte atraherades av svarta medan de andra två inte kände någon atraktion för vita. Försår inte varför man skulle vara rasist för det. Det vissa tänder på tänder inta andra på..
  • Anonym (val)

Men vad är rasistiskt med att inte är attraherad av en sak?
    Vissa vill ju enbart ha en partner som är väldigt smal, andra en som är tjock, en tredje vill enbart ha en partner som är med på trekanter och den fjärde vill ha partners med rakat hår allt annat går bort, vad ska vi då kalla dessa individer?

• Anonym (axt)

Alltså jag är inte intresserad av att läsa folks förklaringar/försök att försvara sig, vet ni att ni inte är rassister så är det ju så varför försvara er liksom.

Jag tror inte nödvändigtvis att man är rasist för att man inte tänder på en mörk person, men att inte tända på någon pga hudfärg tycker jag är en "rasistiskhandling".

Att inte tända på någon för att den är tjock är väl knappast inte att vara rasistisk? Ganska välkänt att det inte är kroppsstorlek rasisim handlar om.. el hur?

Ingen ide att ni svarar mer till mig för jag har bestämt mig för att inte läsa trådar som enbart går ut på att tjata rasism hit och dit, så jag kommer inte ens läsa mer i denna tråden som jag trodde skulle vara rolig men detta är fl och allt ska göras till ett ställe att argumentera bara för sakens skull och efter några inlägg klaga på varandras intelligens.. nä det är för lågt för mig!

Byebye

• yonasam

Det är väl en smaksak?!
    Varför låter det konstigt när man säger att man attraheras av mörka människor men fullkomligt naturligt med folk som säger att de "bara" tänder på blondiner?

Jag ÄLSKAR mörka män, har alltid gjort det sen jag var barn, detta är vad jag tänder på och nej jag är inte gammal eller tjock eller ful, jag är i mina bästa år, mycket attraktiv på markanden av det motsatta könet (oavsett härkomst) smart och hela paketet...

• Anonym

Nu svarar jag dig trots att du inte tänker diskutera mer; Olika sexuella preferenser, som sagt. Och varför jag försvarar mig? För att jag i inte så förtäckta ordalag kallades just rasist ovan.

• Anonym (val)

Nu läser ju inte axl längre, men det var ju h*n som tog upp rasistkortet och då måste man ju få förklara vad man själv anser och tycker om det.

Står för att jag tycker att det är korkat att anklaga ngn för att vara rasist då man inte har samma smak då det gäller att tända på någon.
    Hade jag då vägrat att umgås med folk från andra kulturer och bara snackade skit, då hade det varit ok att kalla mig rasist, men nu är det ju inte så utan enbart att jag inte attraheras

Har en nära vän som enbart tänder på svarta män, hon har enbart haft mörka killar som partners det senaste 12 åren och säger att hon aldrig vill vara med en vit man igen då hon inte attraheras av vita, men hon har ju självklart vänner av alla de färger.

• Anonym (mmm..)

Jag trodde aldrig att jag skulle atraheras av svarta förr i tiden. Men efter att ha "provat" en så vill jag inte gå tillbaka till "vitt" igen.
    För mig gäller verkligen det någon skrev att :You once go black, You never go back!
    Tihi..

Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor