Inlägg från: Anonym (axt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (axt)

Svarta män och vita kvinnor

Min sambo är mulatt, men ganska mörk sådan.. folk tror att han är 100%mörkhyad.
    Jag absolut ÄLSKAR hans mörka hud! Fii fan va sexigt det är att se honom ligga i sängen gärna med ljusblå påslakan för dom gör sig grymt bra mot han hudton! Mums! ;)

Förr har jag bara varit med ljusa killar och jag har aldrig liksom tänt på någons kropp.. Men min sambo är lätt det grymmaste jag sett! Mörk, grymt muskulös (lite av en hobbybuilder han bänkar 130kg 3 ggr) han har stora läppar, stora händer, och ja ni vet... hahahahaha!

Många kompiar säger "jag skulle aldrig kunna vara med en mörk.. men jag är inte rassist" nej just det, sure your not! ;)

The darker the chocolate, the richer the taste!
    The blacker the berry, the sweeter the juice!

• Anonym (axt)
    Anonym skrev 2010-03-10 13:27:37 följande:
    Precis som jag skrev i inlägg 35. Varför måste man vara rasist för att en svart man inte tilltalar en sexuellt? Jag tänder inte på feta män heller, vad gör det mig till? Jaså, där fick man visst ha olika sexuella preferenser...... 
    Jag tycker att väljer man bort någon på något sätt för dens hudfärg så är det rassistiskt..

Har du sett "dating in the dark" på tv, tänk om du skulle vara med där få värsta kopplingen med en kille ni håglar blabla och dom tänder och du ser att han är svart och du då inte vill ha honom pga det.. det för mig är så rassistiskt som det kan bli.
  • Anonym (axt)
    Maryestelle01 skrev 2010-03-10 13:38:27 följande:
    Säger man inte "Once you go black, you never go back" ?
    Yes.. hahaha... Eftersom du frågar så har du inte testat än? ;P
  • Anonym (axt)
    Anonym (val) skrev 2010-03-10 13:42:29 följande:
    Om jag ser utifrån mig själv så väljer jag inte bort ngn pga hudfärgen, men jag attraheras inte av svarta män, och då har jag haft väldigt många afrikanska män som vänner, visst var dom härliga personer, men jag kan inte enbart gå på insidan, utsidan spelar en viss roll och jag gillar vita killar, det är det jag attraheras av.Men rasist är jag inte, är ju nästintill korkat att kalla ngn rasist pga att dom inte attraheras av mörk hy.Om en afrikansk man inte vill dejta en vit tjej är han rasist då?
    jag är jätte korkad som ser till mer än hudfärg, sant! :P

Om en mörk inte vill ha en ljus så är den lika rasistisk i mina ögon.
  • Anonym (axt)

Alltså jag är inte intresserad av att läsa folks förklaringar/försök att försvara sig, vet ni att ni inte är rassister så är det ju så varför försvara er liksom.

Jag tror inte nödvändigtvis att man är rasist för att man inte tänder på en mörk person, men att inte tända på någon pga hudfärg tycker jag är en "rasistiskhandling".

Att inte tända på någon för att den är tjock är väl knappast inte att vara rasistisk? Ganska välkänt att det inte är kroppsstorlek rasisim handlar om.. el hur?

Ingen ide att ni svarar mer till mig för jag har bestämt mig för att inte läsa trådar som enbart går ut på att tjata rasism hit och dit, så jag kommer inte ens läsa mer i denna tråden som jag trodde skulle vara rolig men detta är fl och allt ska göras till ett ställe att argumentera bara för sakens skull och efter några inlägg klaga på varandras intelligens.. nä det är för lågt för mig!

Byebye

Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor