Anonym skrev 2010-03-08 21:29:12 följande:
Jag får många mail från svenska kvinnor som är nyfikna på svarta män och om jag kan koppla ihop dom med några välutrustade kokosnöt plockare.Det är djupt tragiskt att äldre svenskor avvisar medelålders-äldre svenska mäns kärlek och hyr toyboys på sin semester istället.Väldigt många svenskor har idag helt förlorat intresset för svenska karlar i motsvarande ålder eller äldre och vill inte leva i något fast förhållande med någon av motsatt kön. De vill helst inte ens ha med svenska karlar att göra alls, men i den mån karln är ung och kan leverera duktigt med stock (vilket afrikaner är beryktade för) så duger han, fast enkom för den ”sakens” skull.Jag ser detta själv varje år och det är knappast snygga svenskor som jagar unga svarta män! Det är ofta överviktiga, bleka och allmänt äckliga svenska kvinnor som knappast blir uppraggade av en svensk kille som ser bra ut för han kommer aldrig se på henne. Många av mina negerkompisar är tvungna att spy eller röka på en riktigt fet joint efter att dom varit med en sån här äcklig fet grotesk svenska feminist kärring.Denna kategori svenskor har förlorat förmågan att känna ömhets- och närhetsbehov och att bli kära i män och tycka om dem för deras inre, men ibland gör sig kåtheten tydligen ändå gällande och stiger dessa kvinnor åt huvudet, så till den grad att de negligerar smittorisken och allt vad moral heter.Varför skulle de nöja sig med en trist, ful, blekfet, medelålders svensk karl med begynnande flint och dålig ork när de istället kan få en ung, mörk, muskulös, viril, välutrustad och spännande afrikan som kanske är i tonåren eller åtminstone 20-årsåldern?Eftersom kvinnor väljer bort svenska karlar och bl.a. åker till Västindien och Gambia istället så resulterar det i ett stort antal övertaliga kärlekskranka karlar som blir utan fru. Vissa av dessa är säkerligen så desperata att de kontrar med att åka till Thailand i hopp om att åtminstone kunna köpa sig lite "kärlek", medan andra hämtar sin blivande fru därifrån.
Hahaha, tillåt mig att skratta. Snacka om att dra alla över en kam.
Om nu de svarta männen måste spy eller röka en fet joint efter ha varit med dessa sk "äckliga, feta, groteska, svenska feminist kärringarna" varför är de med dem överhuvudtaget då?
Jag är svensk, 23 år, normalbyggd och har absolut inga problem med att bli uppraggad av män oavsett ursprung. Men jag attraheras av svarta män. So what? Smaken är väl som baken? Vad tråkigt det hade varit om alla hade dragits till samma typ av man.
Hela ditt inlägg är byggt på fördommar.